chi_tyc1230
暱稱: 阿巫
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2007 年 10 月 3 日  星期三   陰天


2007-10-03 感動 分類: 未分類

大家一定好奇怪,,

點解我琴日冇打blogblog呢??

係因為咁既,,

琴日實在太多功課做,,

加上果幅死人畫,,

L.S.既概念圖,,

仲有,

我係6點幾先番到屋企(因為要去補習)

所以就冇打,,

今日先補番=]

 

講番今日,,

一起身就發覺已經係7點半,,

我又未汁書包,

又未換衫,,

等到我做好一大輪野已經係7點8喇!!

諗住等小巴番去,,

點知架車黎到,

就淨係車淨我一個(鬼叫我遲咩...=W=)

然之後就行左出去搭輕鐵...

果陣時我好唔開心,,

結果就一路行...

一路喊....T.T

 

行左好耐先出到去,

仲整到下半身濕哂,,

連雙鞋都全部係水!!

但果陣已經太遲,

想打比阿媽,,

佢又冇帶電話

果陣,,

我好無助...

想搭的士,,

又唔知夠唔夠錢 T︿T

 

所以就番左屋企,,

同樣,,

一路行,

一路喊 T︿T

番到屋企喊得仲勁

因為我老豆問都唔問我就鬧我,,

又唔叫我起身(我唔係話怪你,但你至少同我講D安慰既說話,可惜你冇!!!!!!!!)

咁樣,,

我就喊到雙眼都血紅,,

聲都沙哂,,

眼淚都再流唔出...

 

跟住媽媽番左黎陪我,,

鬧左老豆一大餐,

仲一路安慰我(雖然佢叫我番學...)

真係多謝你 =]

 

然後,,

Lunch就番左學校了

____________________________________________

Dorothy,

對唔住呀,

我放你飛機,

聽日,,

聽日我一定同你一齊食飯^^

仲有,,

多謝你果個電話,,

令我重新開心番,,

真係多謝你!!!

 

 

 

發表時間:2007-10-03 06:38 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]