大家一定好奇怪,,
點解我琴日冇打blogblog呢??
係因為咁既,,
琴日實在太多功課做,,
加上果幅死人畫,,
L.S.既概念圖,,
仲有,
我係6點幾先番到屋企(因為要去補習)
所以就冇打,,
今日先補番=]
講番今日,,
一起身就發覺已經係7點半,,
我又未汁書包,
又未換衫,,
等到我做好一大輪野已經係7點8喇!!
諗住等小巴番去,,
點知架車黎到,
就淨係車淨我一個(鬼叫我遲咩...=W=)
然之後就行左出去搭輕鐵...
果陣時我好唔開心,,
結果就一路行...
一路喊....T.T
行左好耐先出到去,
仲整到下半身濕哂,,
連雙鞋都全部係水!!
但果陣已經太遲,
想打比阿媽,,
佢又冇帶電話
果陣,,
我好無助...
想搭的士,,
又唔知夠唔夠錢 T︿T
所以就番左屋企,,
同樣,,
一路行,
一路喊 T︿T
番到屋企喊得仲勁
因為我老豆問都唔問我就鬧我,,
又唔叫我起身(我唔係話怪你,但你至少同我講D安慰既說話,可惜你冇!!!!!!!!)
咁樣,,
我就喊到雙眼都血紅,,
聲都沙哂,,
眼淚都再流唔出...
跟住媽媽番左黎陪我,,
鬧左老豆一大餐,
仲一路安慰我(雖然佢叫我番學...)
真係多謝你 =]
然後,,
Lunch就番左學校了

____________________________________________
Dorothy,
對唔住呀,
我放你飛機,
聽日,,
聽日我一定同你一齊食飯^^
仲有,,
多謝你果個電話,,
令我重新開心番,,
真係多謝你!!!

|