今日要番學啊,
真係悶啊.後尾放學啦,本諗住約佢出來咖,但係佢話唔想出喔.甘咪由佢囉.果陣阿進又踇一個人無地方去好悶,甘我咪陪下佢囉.去到四點幾先番到屋企啊.番到去又肚痛喔.哎................
後來又打俾佢同她傾計啊.不過我總係覺得佢唔係咁開心,問佢咩事又話無,講咩都話無feel,又話同佢傾計搞到我心情都唔靚添.其實又點會啊.佢同我傾我就好開心咖啦.只不過我擔心佢啫.尋晚又好奇怪咁講話佢覺我無人知佢諗咩好孤獨喔.可能我多疑啫,覺得佢唔開心,可能唔係嘅.希望真係我多疑啦.講真我以前都有D類似咁嘅諗法咖.總係覺得淨係得我一個咁,無人知得想點,好寂寞,好孤獨.後來我先明到自己唔講又點會有人知你想點喔.所以而家我想人知嘅我就會講俾人知.唔想俾人知嘅就由得它唔邁俾人知,自己一個知就算囉.我都唔會去希望有人會知道啦.咁樣我發覺真係好好多咖.唔使諗埋D無聊野啊.
其實果次之後,我同番佢一齊,但我我成日都覺得佢唔係咁開心,唔知係唔係呢?希望係我多心啦.唔知點解我地好似少左`講啊,有時羅住電話都唔知講咩好.我好擔心有一日會無野講啊.果日會點呢?希望唔會有咁嘅一日啦.
仲有佢好似有好多事咁啊.但係又話無,唔知係唔想講定係真係無又係我多心呢?都係我多心好D.只有見到佢果陣我先會覺得安心啊.我真係傻啊.諗埋諗埋咁多.傻左啦.哈~哈~哈~哈~!算啦,吃飯啦.遲D再寫.
|