2006 年 6 月 5 日  星期一   晴天


好攰啊!

         今日真係攰到死啊!去到學校係咁瞓啊.瞓到無曬感覺啊.真係好好好好好傻啊.唔知點解啊?真係好攰咖.唔知要瞓番幾耐先得啦,哈~哈~哈~哈~哈~哈~哈~哈~哈~哈~!?

刊登時間︰2006-06-05 11:01 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 4 日  星期日   雨天


以後唔會再錯啦 驚訝

          今日我同佢去左行街啊.同她去左好多地方啊.好開心啊.同佢做左好多野啊.所有都係開心咖.佢問我會唔會有下一次分手喔.我話我從捉住你叭手開始就無諗過要放手咖.我錯左一次,兩次啦.唔會再有第三次咖啦.我唔會再做d傷害到佢嘅事咖.我一定要得啊.

 

刊登時間︰2006-06-04 06:16 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 3 日  星期六   雨天


問號 鬱悶

         今日要番學啊, 真係悶啊.後尾放學啦,本諗住約佢出來咖,但係佢話唔想出喔.甘咪由佢囉.果陣阿進又踇一個人無地方去好悶,甘我咪陪下佢囉.去到四點幾先番到屋企啊.番到去又肚痛喔.哎................
         後來又打俾佢同她傾計啊.不過我總係覺得佢唔係咁開心,問佢咩事又話無,講咩都話無feel,又話同佢傾計搞到我心情都唔靚添.其實又點會啊.佢同我傾我就好開心咖啦.只不過我擔心佢啫.尋晚又好奇怪咁講話佢覺我無人知佢諗咩好孤獨喔.可能我多疑啫,覺得佢唔開心,可能唔係嘅.希望真係我多疑啦.講真我以前都有D類似咁嘅諗法咖.總係覺得淨係得我一個咁,無人知得想點,好寂寞,好孤獨.後來我先明到自己唔講又點會有人知你想點喔.所以而家我想人知嘅我就會講俾人知.唔想俾人知嘅就由得它唔邁俾人知,自己一個知就算囉.我都唔會去希望有人會知道啦.咁樣我發覺真係好好多咖.唔使諗埋D無聊野啊.
         其實果次之後,我同番佢一齊,但我我成日都覺得佢唔係咁開心,唔知係唔係呢?希望係我多心啦.唔知點解我地好似少左`講啊,有時羅住電話都唔知講咩好.我好擔心有一日會無野講啊.果日會點呢?希望唔會有咁嘅一日啦.
        仲有佢好似有好多事咁啊.但係又話無,唔知係唔想講定係真係無又係我多心呢?都係我多心好D.只有見到佢果陣我先會覺得安心啊.我真係傻啊.諗埋諗埋咁多.傻左啦.哈~哈~哈~哈~!算啦,吃飯啦.遲D再寫.

 

刊登時間︰2006-06-03 07:44 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


chicken0614
暱稱: chicken0614
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
?
徽徽
kubi
nhgysf
明姐
細佬