2006 年 5 月 30 日 星期二  |
頭痛啊 
|
最近真係太多野煩啦.搞到自己都唔知似咩啊.做埋d唔等使嘅野,真係傻啊.番學又要對住班friend笑.放假諗住可以靜下唔使抄扮啦,點知聽日他地又話來我度,煩啦.唔俾又好似好咩甘.哎...........一個字:煩.算啦,一埸朋友,冇計啦.
今日她有同我傾計啦.幾開心,不過好似少左d野甘.無以前甘開心.可能係我無同她一齊嘅原因啦.呢幾日d friend係甘叫我哄番她,話我一定會後悔喔.講真果句,唔後悔就假啦.又點可能唔後悔啊.唔後悔就唔會唔開心.唔會成日傻啦.d friend成日話我唔哄番她,你以為我唔想咩!只係我唔想死纏爛打啦.甘咪只會令她更爭我.哎.............
岩岩她問我係咪怪她啊.甘又點會啊.怪都怪自己啦.怪自己唔夠好啦.不過我真係有d嬲她咖.嬲她話我玩她啊.她點會甘諗咖?我有咩?問心果句,我從來都無玩過啊.我甘大個人都無甘認真過咖.竟然換來嘅一句係俾人話我玩.俾第二個人話仲無咩.但係呢句係出係她個口,聽左之後真係好心痛咖.果陣真係成個呆曬唔知點好.淨係知好痛好痛.她果日話我果幾日過得唔錯.其實呢幾日我幾唔開心她又點知啊.甘又係嘅,我唔講她又點知啊.但係我講左她咪又係會擔心.所以都係唔講啦.甘她.......算啦,點講都係我嘅錯.但係我又可以點做啊.我仲可以做d咩喔.
真係........唔知點講啦,頭都大埋啊.頭痛左幾日都係甘.無d好轉啊.哎..........聽日.......哎............煩啊.
|
刊登時間︰2006-05-31 12:59 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
2006 年 5 月 29 日 星期一  |
暈
|
今日無去番學啊,瞓到好晏啊.瞓到唔想起身啊,個頭好痛啊.痛左?可能係呱.我都唔知係咪啦.無所謂啦,都係痛啫,係唔係病都一樣咖啦.
哎.......琴晚開始就係甘俾d friend話我.話到頭都暈啦.又話我會後悔.又話呢樣又話果樣.搞到我唔知點好,咪落左q算囉.我又申請左個q啊,係女咖.我唔係用來上喔.叭係想玩下game咋.因為唔知仲有咩好做啊.算啦,無聊人係甘咖啦. |
刊登時間︰2006-05-29 04:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
2006 年 5 月 28 日 星期日  |
手放開??????? 
|
我岩岩先知她病左咋.我真係無用啊.我唔知點同她講.我好擔心她,但係又唔知她想唔想我同她講野.諗左好耐都係打俾她啦.同我諗嘅一樣,她唔聽我電話.我咪send sms俾她囉.點知她話我想分手喔,我真係無甘諗過咖.但係她..........她要我俾答案她,我就梗係唔想分啦.講真,從我拉住她只手開始我就無諗過會放手.點知她話我....................她認為我一直係玩緊她.係甘咩?我有玩咩?她甘話我,我仲可以點啊?我一直都好認真,好俾心機咖.點知我一直都俾她覺得我玩她.我衰.我錯.無計啦.她係我第一個都係最後一個我認同嘅女朋友.她俾左我好多好多.以後我都唔會去識其他女仔咖.一生中有她一個就夠啦.唔會再有任何人可以取代.如果我放開手她會開心d我就放囉.有同她開心嘅回憶就夠啦. |
刊登時間︰2006-05-28 10:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | »
|
|