2006 年 6 月 2 日 星期五  |
紅雨 
|
今日落左場好大嘅雨啊.幾好啊.不過最衰就係搞到出唔到去吃飯啦.本來成班傻仔話落雨衝出去咖.點知又話紅雨唔俾出喔.激死我啊.後來知道佢無番學啊,佢話唔舒服啊,搞到我鬼甘擔心啊.好彩後尾無事咋.今日我個頭好左好多啦.不過仲有d痛啊.今年個人好似好攰咁啊.成日瞓啊.哎............又一次應承左佢做唔到啦.我真係衰咖.
今日上pe我要補考排球啊.悶啊,我一d都唔識啊.後尾就一定係考得唔好啦.阿sir仲要我示範d錯誤動作啊.悶死啊佢,俾佢激死啦.搞笑嘅事就係呢個時候發生啦.阿sir話要人拋波俾我閑陣竟然有幾個女嘅走出來話幫我啊.d friend就笑我話:估唔到你咁受歡迎囉.甘多女嘅爭住拋俾你,唔使我地啦.哎..........就係甘我俾d friend玩左成個下午啦.不過我都無諗過呢件事.我一直望住d雨諗:她而家點呢?仲有無事呢?仲有冬同海點呢?她地點先會好番呢?諗下諗下就放學啦,直係快啊.
夜晚又有一個同學話有d野諗唔通喔.甘咪同佢傾左一陣囉.之後佢話好左好多無野啦,甘咪無同佢傾囉.
今日真係好攰啊,而家都想死咁啦,都係算啦,唔寫啦,打埋俾她就瞓啦.哈~哈~哈~哈~哈~!!!!!!!!
|
刊登時間︰2006-06-02 11:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
2006 年 6 月 1 日 星期四  |
唔舒服喔 
|
今日好黑仔啊.本來以經頭痛咖啦.番到屋企無甘痛,諗住好d啦,點知又肚痛喔.哎..........激死我啊.點會甘黑仔咖.搞到我要走厠所啊.暈,仲好嘅係走左兩次就好左好d啦.佢又唔舒服啊.好擔心佢啊.表姐又係喔.仲有我細佬阿海啊.佢好似好唔開心咁啊.我唔知點先幫到他啊.咪唯有他叫我做果d都盡力幫他做囉.我可以同佢好番,阿海同表姐幫左唁少咖,我可以好番我唔想佢地就咩左啊.好想好想佢地可以好番.可以嘅話我做咩都得咖.我唔想見到佢地甘啊.咁真係好咩咖.我識過我知咖.但係我又唔可以逼佢地喔.哎..............諗到呢d就頭痛啦.
如果佢地真係咩左我就係罪人啦.唔係我佢地應該鄒憬好好咖.我真係...............如果表姐真係唔同佢一齊嘅話.到佢穩到一個嘅時候,除非果個真係俾阿海好啦,如果唔係我係唔會認同咖.我甘講唔係話表姐花心或者想佢地咩啊.只係如果真係有呢一日我都想佢地都可以穩到個好咖啦.但係我唔認為仲有人會俾佢地更衫啊.都係佢地兩個人一齊最好啊. |
刊登時間︰2006-06-01 10:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
2006 年 6 月 1 日 星期四  |
« | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | ... | 129 | »
|
|