2007 年 7 月 12 日  星期四   晴天


失敗

         估唔到呢次會失敗左,問題仲係出係我咖身上,雖然口講就無咩所謂,不過唔開心就一定會有d咖啦,唔緊要啦,就好似果個人講甘啊,我而家仲輸得起啊,輸左呢次唔緊要啊,可以係下一次嬴番啊,雖然唔會係同樣嘎野.

刊登時間︰2007-07-12 11:12 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 7 月 9 日  星期一   晴天



         最近嘎我覺得自己好似好忙甘,
         係甘番學放學,好似無咩點做過自己嘎野.
         雖然番學都係,不過甘真係覺得好攰啊.
         放左學又要去準備普通話比賽啊.   =.=
         雖然係好忙好攰,
         不過就覺得好開心啦,
         起碼而家來講我有番目標,唔再好似之前甘啦^.^
         比賽我好想嬴啊,不過就好似難d啦,
         因為係團體啊,如果係個人嘎話我會有信心啊.
         不過唔緊要啦,好似而家甘難dd我仲like,
         我會俾心機咖啦^^
         講起都好搞野下啊,我去讀中廚竟然會有普通話比賽,
         唔知點解,有d甘嘎比賽令我競爭嘎意識又番左來啊,一時間又好似好想讀書甘啊.
         真係好傻啊,而家甘都唔錯啊,哈~哈~哈~哈~!

刊登時間︰2007-07-09 11:29 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 7 月 7 日  星期六   晴天


2007-07-07

          哎,點解次次都會係甘咖?
          d甘嘎事我真係好唔想再預到啊,
          悶啊 ~~~~~~ !
          點解會甘悶咖?
          琴晚真係好想飲死佢啊.
          好過瞓醒會甘悶啊^^
          不過都飲到傻傻下囉,個個都係,
          可能大家都有要飲醉嘎理由啦.
          不過甘狂飲嘎後果就係--------
          都唔知點解d人會要d甘嘎辛苦啊......哈哈哈
          都唔知自己又會同樣係甘.

刊登時間︰2007-07-07 02:27 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


chicken0614
暱稱: chicken0614
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
?
徽徽
kubi
nhgysf
明姐
細佬