2007 年 7 月 12 日 星期四  |
失敗
|
估唔到呢次會失敗左,問題仲係出係我咖身上,雖然口講就無咩所謂,不過唔開心就一定會有d咖啦,唔緊要啦,就好似果個人講甘啊,我而家仲輸得起啊,輸左呢次唔緊要啊,可以係下一次嬴番啊,雖然唔會係同樣嘎野.
|
刊登時間︰2007-07-12 11:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
2007 年 7 月 9 日 星期一  |
忙
|
最近嘎我覺得自己好似好忙甘,
係甘番學放學,好似無咩點做過自己嘎野.
雖然番學都係,不過甘真係覺得好攰啊.
放左學又要去準備普通話比賽啊. =.=
雖然係好忙好攰,
不過就覺得好開心啦,
起碼而家來講我有番目標,唔再好似之前甘啦^.^
比賽我好想嬴啊,不過就好似難d啦,
因為係團體啊,如果係個人嘎話我會有信心啊.
不過唔緊要啦,好似而家甘難dd我仲like,
我會俾心機咖啦^^
講起都好搞野下啊,我去讀中廚竟然會有普通話比賽,
唔知點解,有d甘嘎比賽令我競爭嘎意識又番左來啊,一時間又好似好想讀書甘啊.
真係好傻啊,而家甘都唔錯啊,哈~哈~哈~哈~! |
刊登時間︰2007-07-09 11:29 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
2007 年 7 月 7 日 星期六  |
2007-07-07
|
哎,點解次次都會係甘咖?
d甘嘎事我真係好唔想再預到啊,
悶啊 ~~~~~~ !
點解會甘悶咖?
琴晚真係好想飲死佢啊.
好過瞓醒會甘悶啊^^
不過都飲到傻傻下囉,個個都係,
可能大家都有要飲醉嘎理由啦.
不過甘狂飲嘎後果就係--------
都唔知點解d人會要d甘嘎辛苦啊......哈哈哈
都唔知自己又會同樣係甘. |
刊登時間︰2007-07-07 02:27 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | ... | 129 | »
|
|