2007 年 7 月 6 日 星期五  |
2007-07-06
|
仲諗住會講一d可能會覺得開心嘎事,不過而家都無呢個必要甘做啦.今日係一個星期番學嘎last day,覺得好攰啊.一番到屋企就好想瞓啦.去果度係好攰,不過真好多野學啊,都唔錯啊,攰都係值得咖^^會俾心機學咖 --------- maybe^^
而家先睇到,原來已經無左,算啦,唔可能會有番啦,都刪左囉.唔知仲穩唔穩到呢^^
|
刊登時間︰2007-07-06 06:49 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
2007 年 7 月 4 日 星期三  |
黑仔 
|
今日朝早番到學校發現自己唔見左條鎖匙啊=.=
之後點都穩唔到啊
兩間屋咖鎖匙就甘唔知去左邊啦.哎,都唔知點好,最緊要係青衣果度果條啊,無左好悶
今日番到去真係好攰啊,好想訓啊,不過無得訓啊,係甘係度訓練,一直到吃飯先停啊.到左下午都係做同一樣野,真係好悶,天日就要考個衛生督導員啦,唔知得唔得呢?不過唔可以唔得咖,一定要pass啊,如果唔係就 ........ |
刊登時間︰2007-07-04 11:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
2007 年 7 月 2 日 星期一  |
攰
|
29號去左開工啊,一開就開到1號早上4點先番到屋企啦,真係好攰啊,沖埋涼都5點幾啦,之後就訓啦,都唔知幾好訓啊,訓到1號下午5點啊,真係勁啊,好耐無試過甘啦,訓左12個鐘啊 夜晚就去左睇煙花啊,唔錯啊,幾好睇啊,但係又覺得幾悶.可能係太攰無咩心情睇啦.之後就去左飲酒啦.飲左好少,不過就......
開工果陣聽到一句話,就係話,(一個無心講,一個有心聽.)甘嘎情況下會有咩事發生呢?估下啦 |
刊登時間︰2007-07-02 11:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | ... | 129 | »
|
|