大家應該想知点解我最擅長的Maths仲有可惜不過呢?
系因為我真正得到的系前所未有的分數,
太失望la,居然咁少的踖處令我冇左大約30分,
令我要走去洗手間大哭一場,吓!不過,
Miss Chan話我其實全部都識計,
我同意!因為成功的開始就系失敗,
只要想住考試得到好成績就ok la!
除此之外,今日的lala隊training太多事發生la,
我好似間接性罵走中二,三級的trainer,
真系5好意思,我都5想架!仲有班中一男仔居然玩irene,
好彩我同家希罵佢地,先至好好多,
睇黎男仔都系由我黎出馬先得!!!
雖然今日有好多5開心的事,
但系都有開心的事,就系終於測完驗la,
我又可以玩la,太開心la!!!ha...ha...!!!
|