e個係關於社內同班內ge事, 我將ed都記底佢~xd
今年開學擔任社長一職之後, 壓力大左, 工作忙左, 連心情都差左, 不過都有好多好ge事發生, 好彩我識左一班新一批ge f.1社員(傻瓜), 同你地一齊相處ge時候, 其實我同你地都係不斷咁"give and take", 你地系lala隊入面不斷學識新ge嘢(eg團結同付出), ed就係give, 而take就係帶左俾我一段難忘ge回憶, 多謝你地, 你地為社付出ge心我親眼睇到la, 你地要keep住呀, 將來我5系度ge時候都要keep住呀, 另外你地之間可能仲會有爭執, 尤其係對張志勇, 我知你地對佢5好, 但係其實你地要做ge5係要踩多一腳, 相反而係要幫佢解決問題, 我相信佢細個ge時候有一段5好ge經歷, 所以你地要幫下佢, 我都5想見到我社ge社員之間有爭執,ok?
至於其他社員, 雖然我同你地5係成日挽, 友情都5係太好, 不過我知道你地絕大部分都同我一樣, 想為社創造奇跡, 攞到總冠軍e個就係奇跡, 我絕對相信Denmark有岀頭ge一日, 今年都可以, 雖然水陸運會, 社際球類活動同音樂比賽都完左, 之後只可以靠比重只有1或者2ge比賽去爭冠軍, 但係我地只要嬴落去, e個夢想一定會實現到~ 我冇咩好, 我最好ge就係d有心事ge人一個好好ge傾訴對象, 仲有識得好多人生ge道理, 所以之後我都只可以為社努力ge你地+油, 鼓勵你地, 希望我地ge夢想實現到la~xd
到班內ge事, 我好多謝李俊壹同羅俈軒, 因為你地成功幫我地e班參+到班際singcon同聖誕party, ed都係我估5到會發生ge事, 多謝你地俾左ed咁好ge回憶我~ 至於其他人, 我地仲有一年就考文憑試, 我希望我地餘下ge時間開開心心咁渡過, 大家有講有笑, 一齊挽, 一齊讀書, 珍惜e段時間所發生ge事, 咁我就心滿意足la~ xd
新一年, 我希望e年會有更多開心ge事發生, 繼續學新ge嘢, 記錄完畢~xd
|