新一年到la, 我想為自己寫底自己今年所有發生過ge重要事~
今年最離不開ge當然就係同佢ge事la~系前年聖誕假ge時候, 我ge心岩岩先至平覆完, 然後系義工ge聖誕party度終於搵到適合我ge女仔, 系e度我想同林皓研講少少嘢 "記5記得系聖誕party度系預備出街報街音ge時候同你講過ge嘢, 你問我: 下一個對象係邊個, 我就話係佢~ 點知我真係成功左, 同佢一齊, 其實我係冇霖過會真係同到佢一齊, e+霖起自己都係度偷笑~"
之後ge事就係拍左拖差不多有半年, 直至我同佢分手, 係e段時間, 我學左好多嘢, 我最想多謝ge就係老鼠你~ e段日子, 我都係第一次同人講我ge心事(仲要係最深層既心事), 居然俾你見到我內弱ge一面~"多謝你, 5係你我開學之後都未必夠膽同我ge社工討論我ge心事(陰影), 仲有我霖jasmine既約會我會參+, 我霖通一d事(同呀蕉冇關), so我改變注意, 5該遇埋我~" 林皓研, 話個秘密你知, 或者你自己都5相信, 其實你系f.1救過我一命, 個日5係有你, 我霖我e+已經死la, 想知咩事就獨自問我la(but要冇人ge情況下), so無論系咩情況下, 你會係我一世ge好朋友, 希望你都係" 仲有你(桂林), maybe你e+對我ge態度會5同左, 不過我都有說話想同你講 "同你個段日子我好開心, 我5知我算5算係堅強ge人, 但係love makes me strong, 愛真係可以令我更+堅強, 你居然可以令我做任何嘢都更+努力(eg 游水) , 多謝你~" 在此, 我亦對住系e件事上面有傷害過ge你而道歉, "對5住"~
Ok, 到開學之後, 螢火蟲同義工我都冇再番la, (因為一直以黎我都覺得我冇咩好, 我最好ge就係d有心事ge人一個好好ge傾訴對象, 仲有識得好多人生ge道理, 幫到d有心事ge人, 我認為ed已經足夠架la, 但係原來咁樣係5夠架, 而且我霖通左一d事, 學識左更多, 所以我maybe之後會番黎)~期待個時再同大家見面, 一齊挽la~xd
|