今日系全方位, 初時以為會好無聊,
但系估5到會有ed事發生, 首先,朝早同班中一打籃球,
最後我地6個着校服的人以4比1贏左12個着便服的人,
(中間skip) 直至到左製衣廠,
居然要我地聽2小時的講左,
我就不停send SMS, 之後居然話要做首飾,
我就決定做一條星形的鏈, 班大學生居然5識整,
旦系最後我都成功左, 雖然阿sir冇講,
旦系我覺得我個組靠e條鏈先嬴到亞軍, 太好la!
我又做左一件開心的事la, 報告完畢!!!