寫e片野前,首先請大家睇過就算la,
5好張揚, 多謝!!! 今日放學前冇咩特別,
旦系我放學後好忿怨,
because今日羽毛球校隊5系練球,
系攞人命, 做咁多體能,
所有都做齊la!!! 不過,
我最激氣的5系e樣,
而系我俾人話無心向學,
心想你叫我做咩我已經做齊,
體力甚至消耗得多過兩位XX & XX ....... ,
咁樣講我, 會5會過分左d 呢?
不過我算, 我5計較, 我只系想籍此抒發情绪,
sor!!! so, 大家睇過就算la!!! 88!!!