雞翼仔日誌囡
chickenwingC是有意思的
chickenwing當然是我啦
但C也是我耶,Because C for Cheung
雞翼仔日誌囡也有意思的
地球,中國,香港...全部都是用女孩她的
所以就用了日誌囡(Blog)了
chickenwingC
暱稱: 雞翼~
性別: 男
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-09-23
2010-09-10
2010-09-09
2010-09-05
2010-08-29
文章分類
全部 (73)
日常生活 (65)
不喜事 (1)
高興事 (7)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
снёяяч...♡ (appleyypig)
`HinG____×° 馨 `×... (choika1995)
豪hO' (suen_ho)
•M0k; ; (gammes22)
CHUN (LKCHUN)
mTh (hihieric244)
WING YAN L. (Erica_Y)
logic龜 (tonylogic)
飛飛♥<3` (MayMayyip)
゙♪ 권아내 (Rabbitlove0O)
★腳趾∴ (alexty123)
kenken (kenkenking)
FAMO (FAMO)
♥kaman (kaman831)
彭彭`=] (panghiuyi)
`aRXYyU〞 (aRxYyU)
★` (suenOvO)
FoNG芳 (FongYoY)
夢メ編ハ (fragile)
SMITH (alan17)
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 73
留言總數: 506
今日人氣: 1
累積人氣: 4108
2009 年 7 月 1 日  星期三   晴天


屋企人出哂街~ 分類: 日常生活

今日屋企人出哂街...
得返我係屋企...
叫左梁柒濠上黎打XBOX...
但係佢成日攪我個msn=_=...
好驚佢亂咁黎...
跟住問膠子係米落去踩單車...


=v=...然後去左食m記...
跟住落返去...見唔到膠子同YunG...
所以去左單車鋪到睇...
唔見人再返去佢地樓下跟住就見到啦...
咁就一齊過去單車鋪個邊簡單車...
=_=柒濠簡左好耐...
跟住簡好...準備開波...
見到好多人=_=...
有袁渣渣...一條蕉=_=...阿寞...同一個唔識既...
袁渣渣...我記住你句野...\"/
OMG...柒濠唔識踩車...
教左佢好耐...租左成粒鐘教佢踩車=_=...
跟住返去再租多一粒鐘...
我啦...YunG啦...膠子啦踩黎踩去...
濠用左半個鐘終於有d成績...
不過仍然係比大隊拋離...
有個細路成日跟住我地\口/"
又係到串柒柒...
柒濠再次比d細路串柒左...
哈哈...好玩...開頭個到好曬...後尾好涼爽...

跟住返左屋企沖埋涼打blog=_=...
蕉姐都係唔戴眼鏡好睇d...哈哈...串咀的說...




訪客留言 (返回 chickenwingC 的日誌)


FoNG芳 於 2009-07-08 02:15 PM 發表:
得果兩個..
唔係果個就係另一個啦..
嘻嘻..依家知啦..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 =_="
Posted at 2009-07-10 02:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kaka_wai 於 2009-07-03 02:49 PM 發表:
勁搞笑囉`
佢聽到我講個句野``
就話"擺門追女仔啦(個陣我諗緊係咪咁快就比佢估中左)
點知佢話膠子
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 你在發表些什麼偉論=_=
是不是p0錯區了...
膠子那麼"什麼"
這是不可能的...
明顯p0錯blog...對吧?
Posted at 2009-07-03 05:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



FongYoY 於 2009-07-02 05:24 PM 發表:
=___="
是嗎!?不戴眼鏡好睇d..
雖然其他都係咁講..
但我硬係覺得怪怪地..
覺得戴眼鏡好睇d..= ="
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=_=...
無言...
我很久以前已經說了你不戴眼鏡會好睇d...
Posted at 2009-07-02 05:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kaka_wai 於 2009-07-02 02:32 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-07-02 05:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



柒柒柒 於 2009-07-01 08:41 PM 發表:
你條雞毛掃咁串嘴 將我放上頭條
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好串咀咩?
讓大家都知道你是柒.........濠...
不好嗎?
Posted at 2009-07-01 10:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



膠子 於 2009-07-01 08:34 PM 發表:
我警告你.
唔好話佢係我老公.
好pk阿.下次唔好再比我見到佢\[]/
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

又唔係我講先既=_=...
你下次見到佢會點做??
你做乜用[]  <---抄返黎架?
Posted at 2009-07-01 10:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



膠子 於 2009-07-01 08:09 PM 發表:
個細佬真係好柒煩10r-____-
仲有個柒濠.教得我幾辛苦阿\[]/
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你點可以咁樣話你老公架!?
柒濠我都有份教架...=_=...
教到我無心機先唔教...
佢成日係到驚...
Posted at 2009-07-01 08:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



gammes22 於 2009-07-01 07:34 PM 發表:
好想知渣渣果句野點解tim@@"
不如你解釋比我聽牙-﹏-+
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嘻嘻...
你講多次佢講左d咩黎聽下...
我有可能或者maybe唔一定解釋你聽...=﹏=
Posted at 2009-07-01 07:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kaka_wai 於 2009-07-01 07:15 PM 發表:
記住我個句野又點.
我又冇講錯=]
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你唔好亂咁講野=_=
我好驚你...好得人驚...
Posted at 2009-07-01 07:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]