好了...經夜晚落完一場狗屎之後... 到放假第一個夜晚落狗屎啦... 重要咁岩我出左富東hea...咁米食狗屎囉-.- 行到隧道個到都重好細雨...行到一半... 突然落狗屎...咁就即刻跑啊跑...跑到天橋避一避...(已經成身濕哂...)
跟住係天橋到等左大約6mins...見雨細d...又跑返去逸東有遮個d位... 如事者...已經食左狗屎...哈....