琴日第一日上體育堂...同4D上...感覺總有點不爽... 度高磅重啦... 重 : 45kg 高 : 161cm ((好似填資料咁-.-"")) 上年153...嘩哈哈...究竟係佢上年度矮左定今年度高左呢... 大鄭例行公事...廢up一大堆...校長一日到黑係到叫人去游水0.0 真係...無野講...
呢幾日都無咩特別事發生... 聽日要投班衫(?) 希望各Lady們可以諗d創新設計...((純希望...沒有要求...別打我/口\...