雞翼仔日誌囡
chickenwingC是有意思的
chickenwing當然是我啦
但C也是我耶,Because C for Cheung
雞翼仔日誌囡也有意思的
地球,中國,香港...全部都是用女孩她的
所以就用了日誌囡(Blog)了
chickenwingC
暱稱: 雞翼~
性別: 男
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-09-23
2010-09-10
2010-09-09
2010-09-05
2010-08-29
文章分類
全部 (73)
日常生活 (65)
不喜事 (1)
高興事 (7)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
fung (jacky117318)
•M0k; ; (gammes22)
丫趙 (waikwan1013)
膠子 (z6zching)
★腳趾∴ (alexty123)
渣渣` (kaka_wai)
豪hO' (suen_ho)
mTh (hihieric244)
銓 (wongchichuen)
kenken (kenkenking)
WING YAN L. (Erica_Y)
CHUN (LKCHUN)
黃丁恩 (wongtinyan)
FAMO (FAMO)
夢メ編ハ (fragile)
彭彭`=] (panghiuyi)
↖Ivan↘ ̄-_聰 (ufoslimjim)
logic龜 (tonylogic)
снёяяч...♡ (appleyypig)
`❤粒米 (Maggie07)
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 73
留言總數: 506
今日人氣: 10
累積人氣: 4137
2009 年 7 月 10 日  星期五   晴天


打緊CSO都不忘打篇blog... 分類: 日常生活

前幾日悶到瓜左柴...所以無打blog...
宜家學左麥聰=v=返生了...

今日12:00阿爸阿媽正式去旅行...
我亦正式展開自由既5日...
食咩都無人理...
做咩都無人理...a-a...
歡迎各位黎我屋企hea=_=...
只限7:00前及星期六&日不行...
ya~




訪客留言 (返回 chickenwingC 的日誌)


kaka_wai 於 2009-07-15 07:13 PM 發表:
咁樓下慘就係佢既事啦`
唔關我事喎=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

5日過去啦=]...
無得夷平lu=v=
Posted at 2009-07-16 12:36 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kaka_wai 於 2009-07-14 07:07 PM 發表:
你屋企本來就平既
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你驚你整到佢平重落去地下=_=...
我唔緊要呀...
樓下d人就就慘啦...
Posted at 2009-07-14 09:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yung` 於 2009-07-11 10:47 PM 發表:
膠子吾係同你咩完黎咩.
甘快又好番留cm比你`-_-"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咩完=_=?講清楚d好啵...
我都無同佢交流過...
佢留cm佢既事=v=...
"唔關我事架~":哈利波特
"我都唔知應該點做~":教授
Posted at 2009-07-11 11:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kaka_wai 於 2009-07-11 06:00 PM 發表:
有咩好驚呀.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我驚你地將我屋企夷為平地喳...
Posted at 2009-07-11 11:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



膠子 於 2009-07-11 01:43 PM 發表:
我岩岩先同綺銘望上去你屋企-_____-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你個死變態=_=...
成日望上我屋企做咩呀...
你博我會係窗口同你say hi呀?
就算我係窗口見到你都係舉中指啦...
之前就串柒柒...
宜家扮咩呀你!?o下!?
Posted at 2009-07-11 11:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



FongYoY 於 2009-07-11 10:41 AM 發表:
嘿..你開刪引號咩意思呀!?
我..現身給你一個cm
你個好好人仲要同我開刪引號..
你....你....好野!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

開刪引號既用法係包括加強語氣及意思...
"好好人"即係話你勁好超好爆好喪好極限地好無限的好無窮無盡的好好好~
我....我....緊係好野啦!
Posted at 2009-07-11 11:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



choika1995 於 2009-07-10 07:09 PM 發表:
c0mmEnt`=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 ThAnK YoU FoR CoMMenT`=]
Posted at 2009-07-10 08:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kaka_wai 於 2009-07-10 06:19 PM 發表:
call齊人馬殺去你家=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 好驚~=]
Posted at 2009-07-10 06:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



FongYoY 於 2009-07-10 04:01 PM 發表:
現身來給你一個
comment`
係咪好好人呢!?xD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 真係"好好人"啵...=_=
Posted at 2009-07-10 06:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]