雞翼仔日誌囡
chickenwingC是有意思的
chickenwing當然是我啦
但C也是我耶,Because C for Cheung
雞翼仔日誌囡也有意思的
地球,中國,香港...全部都是用女孩她的
所以就用了日誌囡(Blog)了
chickenwingC
暱稱: 雞翼~
性別: 男
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-09-23
2010-09-10
2010-09-09
2010-09-05
2010-08-29
文章分類
全部 (73)
日常生活 (65)
不喜事 (1)
高興事 (7)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
肥羊 (anthony95w)
снёяяч...♡ (appleyypig)
丫趙 (waikwan1013)
膠子 (z6zching)
飛飛♥<3` (MayMayyip)
夢メ編ハ (fragile)
kenken (kenkenking)
CHUN (LKCHUN)
彭彭`=] (panghiuyi)
`❤粒米 (Maggie07)
♥kaman (kaman831)
黃丁恩 (wongtinyan)
`♥大穎:)* (Winniemaimai)
↖Ivan↘ ̄-_聰 (ufoslimjim)
゙♪ 권아내 (Rabbitlove0O)
銓 (wongchichuen)
FAMO (FAMO)
WING YAN L. (Erica_Y)
豪hO' (suen_ho)
SMITH (alan17)
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 73
留言總數: 506
今日人氣: 0
累積人氣: 4109
2009 年 8 月 2 日  星期日   晴天


動漫節@_@" 分類: 日常生活

今日同左濠.潘wing去左動漫節...
本身係死肥梓話要去...
點知...我地去左香港站個陣...見到佢個死人頭-__-...
重要睇我地唔到...
跟住行到去等車個陣...
打比肥梓問佢係邊...
我"你係邊呀...我地就到啦..."
肥梓"咁即係係邊呀?"
我"中環囉...你呢"
肥梓"我岩岩行完食完野...你地行住先...我陣間可能入返黎"
-__-講大話講好d得唔得...
明明就比我地見到-___-"

去左會場門口...好多人>v<...
用新機聽下歌先@v@"(串咀的說)
好似有30min...等左...
入到去...第一眼就見到爛代理商代理既爛game...
cso-___-"
跟住就行下啦...
本身諗住睇下個美少女比賽...
點知因為好多人...行黎行去兜黎兜去...
都搵唔到-___-"
shit man...跟住岩岩好時間完左...
我地就去到...=o=...
已經見到狄易達係到唱緊歌-___-"
佢唱完...到G.E.M>v<"
好聽係好聽...不過...
搵到d人企哂係到...頂q住哂...
勁迫...重要好攰(大佬...行左成粒半鐘...有冇咁少呢...唔記得lu)
1:00出門口...
7:00返到逸東...
3個人去左大家樂食埋飯先返屋企-__-"

(p.s. 不要問我拎相睇...沒有影的說...因為掛住聽歌仔>v<)




訪客留言 (返回 chickenwingC 的日誌)


ufoslimjim 於 2009-08-07 11:54 PM 發表:
我都冇去..
聽人講都幾迫下..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 都真係幾迫下=___=...
下次去感受下...
Posted at 2009-08-17 12:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



appleyypig 於 2009-08-05 01:43 AM 發表:
求其啦~CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 點可以咁求其架...
邊有人比面你呀-___-"
Posted at 2009-08-17 12:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



jjking 於 2009-08-04 08:44 PM 發表:
COMMENT-3-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 唔好再係上堂睇我blog...
唔好再迫我封你ip...
多謝合作...
Posted at 2009-08-04 08:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



FongYoY 於 2009-08-04 10:03 AM 發表:
咁多人..逼死都似..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 迫係迫既...
但係未至於死既地步=___="
Posted at 2009-08-04 08:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



appleyypig 於 2009-08-03 10:15 PM 發表:
醜女黎留cm啦- -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

MSN打的那個醜女...
是熊姐被我add個陣打既...
所以呢...唔好亂認...
Posted at 2009-08-03 10:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



fragile 於 2009-08-03 10:00 PM 發表:
賤人!!
你竟然同我去左動漫節??!!
我都好想去呀~~!
但係....
桹本就冇人去....
全部衰人黎架!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=_="
首先...我唔係賤人...
然後...我去動漫節你無得去關我咩事...
再者...無人同你去...未必全部都係衰人黎既...
Posted at 2009-08-03 10:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



MayMayyip 於 2009-08-03 05:11 PM 發表:
`♥'c0mment=]
`♥'c0mment=]
`♥'c0mment=]
`♥'c0mment=]
`♥'c0mment=]
`♥'c0mment=]
`♥'c0mment=]
要回滴哦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

ThAnK YoU FoR CoMMenT=]
ThAnK YoU FoR CoMMenT=]
ThAnK YoU FoR CoMMenT=]
ThAnK YoU FoR CoMMenT=]
ThAnK YoU FoR CoMMenT=]
ThAnK YoU FoR CoMMenT=]
ThAnK YoU FoR CoMMenT=]
我有回的-_-
Posted at 2009-08-03 09:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]