今日終於學埋最後個步... 不過e個方法好似有d慢... 得閒上網搵下先... 第六堂(最後一堂)記憶力班唔得閒@_@ 拎左份note先... 唔上lu...省返... 有無人想學玩扭計骰@_@一齊研究下...