哈哈...sorry sorry... 今日放學落去連齋都未開就落雨=.=" 收皮上返去... 係到跳sorry sorry... 哈哈...得我一個對鞋跳到... 竟然叫我做最勁個個-口-"緊係唔得啦...哈哈 跳跳下又話轉歌-___- 你地知唔知我整左幾耐呀... 整左2粒鐘呀...知唔知幾難搵呀... 知唔知轉格式我要搵人幫我轉架... 攪錯-___-講到好似好易咁...