今日係10月2日,
好早起身呀...
我5點9就醒左...
點解呢.. 因為要去賣旗!
得閒做下D慈善活動,
幫助下D有需要既人...
大家係唔係覺得我好有善心呢? ..xp
我記得我上次賣旗已經係小4既時候喇...
jer驥, jer軒, 我, 許家杰, 黃健恩,黃樂賢, 仲有高大健碩既黎曉峰一齊搭MTR去旺角..
去到大約7點15分度啦..
條街都唔係太少人...
起初我同kit一組既...
之後都分開左... 容易搵食D ma...
都有好多人賣旗,
好似計埋我地, 有3-4間中學都賣,
仲有一D公眾人士添..
到9點幾, 黎曉峰打嚟話佢已經賣曬5張貼紙..
嗰時我仲係賣緊第4張炸, 佢好快呀...
其實我覺得佢係用佢龐大既身軀去恐嚇D人去買旗,
D路人見到佢健碩既身型都唔敢唔買啦xpxp,
唔怪得佢唔快賣完啦xd
我同kit兜左好多個圈幾經辛苦終於賣曬,
我有3個人都捐$20 xd
之後就去銀行, 交番個旗袋仔.
有一張"感謝狀"呀, 好開心呀... ←orz
系條街度企左咁耐都係值得既.!
企到腳仔都軟曬呀陰公....
到大家賣曬之後去食野...
之後黃健恩走左,
3張+黎曉峰一齊去睇戲,
套戲叫做"狄仁傑之通天帝國",
都幾好睇, 係古裝版既神探伽俐略 !!
最後就回家去...
等我打完之後要訓番一陣先, 累死xp
我發覺今日我賣既旗好多都係比D伯伯婆婆既...
而條街都有唔少穿西裝既人, 但係好多都唔理/唔買.
相反, D公公婆婆就好有善心..
咩D知識分子唔係應該更有善心, 更會幫助其他人既咩?
我唔知佢地係趕時間定係冇帶硬幣啦...
不過如果我係佢地, 見到有人賣旗,
我一定會買!!!xd
|