我只是個追夢的少年
chifungok
暱稱: 去完厠所既明仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
如此不能形容的好心情...
不要太快十月
仍是開學的9月.
我是一個追夢的少年
隨心
文章分類
全部 (355)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 355
留言總數: 2287
今日人氣: 5
累積人氣: 12730
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 9 月 22 日  星期三   晴天


中秋節快樂 分類: 未分類

今日係9月22日,

係中秋節呀...

朝早好累.. 有D唔舒服...

好似有D胃痛tim...

英文堂都ok啦...

之後都幾好..

小息之後係putongua...

陳老師好似幾nice...

我地勁嘈都唔鬧..

之後係VA,

教中國書法..

功課係唔係要寫自己個名??

打左lunch鐘都唔走得..

因為林sir要鬧人..

驚驚呀...xp

遲左5-10分鐘啦...

RE堂我竟然咩都冇帶..

姐係書+wb+聖經,,

係我今年第一次記名呀...

咁就獻出我既第一次喇...

放學要4:15走...

話因為中秋節...

去新城市hea左一陣5點幾就走

番到去火車站好多人呀...

等左好耐...

岩岩番到屋企,

一陣9點幾出去睇戲xd

可能12點先走.

番到去1點度啦...

可能有D人覺得唔係太遲...

但係對我講已經好夜喇....

其實我真係唔明,

叫人全名有咩問題??

我覺得我已經講得好客氣喎..

係有D人小器姐...

你睇下自己打左D咩先啦!!!