我只是個追夢的少年
chifungok
暱稱: 去完厠所既明仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
如此不能形容的好心情...
不要太快十月
仍是開學的9月.
我是一個追夢的少年
隨心
文章分類
全部 (355)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 355
留言總數: 2287
今日人氣: 2
累積人氣: 12727
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 9 月 16 日  星期四   晴天


人成熟才值得自豪 分類: 未分類

今日係9月16日

陳冠彤生日快樂呀,

希望你鐘意份禮物啦xd

今朝同kin一齊番學,

差D唔見銀包xp…

第一堂係assembly,

都係收下D通告咁…

之後係2堂英文,

做埋D唔知咩咩oral,

好無聊.

中文堂都幾好啦.

呢個老師都好好,

Maths, 都ok….

Lunch, 三張一齊食xd

之後打完波番上去係music,

我遲左1-2分鐘先入去,

好彩快過miss tang姐…

今年要做project, 係作廣告歌,

都唔知點做好… 咩都唔識

之後係IS1, 寺3A上,

都知一入去就鬧人,

好似係lunch time有人將女班長件冷衫搞到好污穢,

應該係今年第一件大野….

之後係history,

成堂唔知佢講緊D咩….

放學去練波, 去體育館xd

好多人呀… 好似有15個…

如果人齊會仲多D…

都幾好, 到6點就去同張俊培+黃家明去食野,

原本培好勁嫁..xd

之後到8點先番到屋企,

今日黃健恩冇去呀,

希望你快D好番啦…

 

我覺得同d大過自己既人一齊相處,

好似會成熟d,

可能係因為我太低b啦…xd