今日都ok啦
又要番學喇
都唔知番多得幾日學....
今日原來要上台做中文學會既野,
我同kin都係番到去先知...
拿拿臨即刻傾.排都冇排過,
好彩最後都ok.
起碼唔使棄權先啦
又即刻搵埋張恩慈同鍾采殷幫手.
好彩都做得ok
D form 1 做得好好, 其他form 2都係......
到10:20就放學,
有好多人都因為SLP而留堂
之後去咗M記就番屋企喇
今日阿妹放榜, 林裘謀呀
very good.
今日世界盃四強喇
好彩TVB有得播....
我會睇, 2點半...
我都係第一次睇夜波
訓一陣先, 2點先起身,
好彩有張之驥陪我...

|