我只是個追夢的少年
chifungok
暱稱: 去完厠所既明仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
如此不能形容的好心情...
不要太快十月
仍是開學的9月.
我是一個追夢的少年
隨心
文章分類
全部 (355)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 355
留言總數: 2287
今日人氣: 56
累積人氣: 12781
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 7 月 7 日  星期三   晴天


a bad bay to a good day. 分類: 未分類

今日非常好

今朝好遲先出門口

去到大學嗰時又話咩火車故障,

嗰時已經係07:55,

好彩最後都冇遲到.

一番到去好多人都換曬衫,

因為有pth drama

之後就做咗D問卷,

煩到死……

之後入hall睇drama

終於唔係第一班入喇xd~!

PTH drmam都好好,

D form 1 同 form 2都好勁,

最好睇係e班,

Very good

C班唔燧好知佢講咩,

不過都好好

原本今日係好痛苦,

10:20放學,

但係我琴晚接收到馮sir既email,

話因為太熱而改2點半,

10:20-14:30, 成4個鐘,

去邊呀?!

其他人就可以番屋企姐,

我番火星呀?!?!

真係好慘.......

好彩最後都有7個人去咗唱K,

有 3jer, 陳冠彤, 黃健恩, 郭家電, 同黎曉峰,

諗起上次3jer去旺角xdxd!

點咗好多歌,

Kin點咗好多林峰.

黎曉峰隻”愛的習慣”點咗5次都比人飛曬,

好正!

好少Mr呀,,,, >.<

Anyway,唱得very high呀!!!

最後kin仲話影咩大合照,xdxd

我都係第一次咁……

.如果比我阿媽知道我去唱K,

一定死梗.....=.=”

之後又同小學同學唱, 正呀!

之後到2;30就番去學校練波,

好hea呀

去到馮sir都唔系度,

我哋系度狂玩+踢波,

過咗好耐馮sir先嚟,

都ok啦

好彩星期一可以去到結業禮姐xdxd

哈, 終於清咗個locker喇

馮sir同我講之前學界嗰個”優秀運動員”有我名,

好開心呀!!!

今日先記得暑假要做PE project……