| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 7 月 7 日 星期三  |
| a bad bay to a good day. |
分類: 未分類 |
今日非常好
今朝好遲先出門口
去到大學嗰時又話咩火車故障,
嗰時已經係07:55,
好彩最後都冇遲到.
一番到去好多人都換曬衫,
因為有pth drama
之後就做咗D問卷,
煩到死……
之後入hall睇drama
終於唔係第一班入喇xd~!
PTH drmam都好好,
D form 1 同 form 2都好勁,
最好睇係e班,
Very good
C班唔燧好知佢講咩,
不過都好好
原本今日係好痛苦,
10:20放學,
但係我琴晚接收到馮sir既email,
話因為太熱而改2點半,
10:20-14:30, 成4個鐘,
去邊呀?!
其他人就可以番屋企姐,
我番火星呀?!?!
真係好慘.......
好彩最後都有7個人去咗唱K,
有 3jer, 陳冠彤, 黃健恩, 郭家電, 同黎曉峰,
諗起上次3jer去旺角xdxd!
點咗好多歌,
Kin點咗好多林峰.
黎曉峰隻”愛的習慣”點咗5次都比人飛曬,
好正!
好少Mr呀,,,, >.<
Anyway,唱得very high呀!!!
最後kin仲話影咩大合照,xdxd
我都係第一次咁……
.如果比我阿媽知道我去唱K,
一定死梗.....=.=”
之後又同小學同學唱, 正呀!
之後到2;30就番去學校練波,
好hea呀
去到馮sir都唔系度,
我哋系度狂玩+踢波,
過咗好耐馮sir先嚟,
都ok啦
好彩星期一可以去到結業禮姐xdxd
哈, 終於清咗個locker喇
馮sir同我講之前學界嗰個”優秀運動員”有我名,
好開心呀!!!
今日先記得暑假要做PE project……
|
« | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | ... | 355 | »
|