我只是個追夢的少年
chifungok
暱稱: 去完厠所既明仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
如此不能形容的好心情...
不要太快十月
仍是開學的9月.
我是一個追夢的少年
隨心
文章分類
全部 (355)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 355
留言總數: 2287
今日人氣: 26
累積人氣: 12751
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 7 月 11 日  星期日   晴天


無謂再假 分類: 未分類

琴晚諗住睇波,

12:30起左身, 點知先諗起TVB冇得播

點算好?

打比陳冠彤,佢話咩可以校到有線第一台,

點知都係搵笨既.....

好彩最近佢比咗個website我,

我同佢一齊上網睇...

好lag, 第1,3個入波都miss咗,

最後germany贏咗......=.="

4點半先訓....

之後到第二朝12:30先起身.....

2點去游水,有3個人...

好熱呀好曬呀!!!!

依家dad munn同sister都出咗坎去睇"鎗王之王"

我之前睇過,所以冇去. very free.

今晚一定要睇波!!! 

張之驥呀!!!!!!!

可惜聽日結業禮唔係坐啦

如果唔係, 都可以訓番一陣

聽日派成績表喇! 冇咩感覺......

唉...... my sky...=.="

之後仲要去打排球,

有D唔想去......

今個星期好悶好悶呀!!!

不過下個星期一至五都好應該好精彩,

期待呀~~~