我只是個追夢的少年
chifungok
暱稱: 去完厠所既明仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
如此不能形容的好心情...
不要太快十月
仍是開學的9月.
我是一個追夢的少年
隨心
文章分類
全部 (355)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 355
留言總數: 2287
今日人氣: 21
累積人氣: 12746
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 7 月 14 日  星期三   晴天


2010-07-14 分類: 未分類

琴日係7月13日

係F.2最後一日番學,

其實都係番去註冊

番9點, 所以朝早3張一齊食早餐,

之後番到去好多小學生,考升中入學試.

last day喇, 冇咩感覺,

諗到以後冇咩機會再入去2C課室, 令我更懷念F.1既時候

到9點半就放學, 同驥+陳冠彤去咗又一城睇戲,

本身想睇人間喜劇, 不過岩岩趕唔切

陳冠彤話好想好想睇"史力加萬歲萬萬歲" , 好無奈lor

最後買咗鐵血戰士S既戲飛

不過仲有好多時間

就周圍行,

行咗:taste, giga sports, 通利琴行, 玩具反斗城....好正....

套戲都好ok, 一定好過"史力加萬歲萬萬歲".!

之後就回程喇,

陳冠彤走咗,

我同驥番沙田,

我之後食完野就去做咩咩檢查,

都4點先番屋企,

a nice day.

到今朝9點半起身,

一陣出去打排球比賽

希望打得好D啦

聽講下年林榮新老師做3C班主任,

係唔係真?

拍手讚好呀!!!!!