琴日係7月13日
係F.2最後一日番學,
其實都係番去註冊
番9點, 所以朝早3張一齊食早餐,
之後番到去好多小學生,考升中入學試.
last day喇, 冇咩感覺,
諗到以後冇咩機會再入去2C課室, 令我更懷念F.1既時候
到9點半就放學, 同驥+陳冠彤去咗又一城睇戲,
本身想睇人間喜劇, 不過岩岩趕唔切
陳冠彤話好想好想睇"史力加萬歲萬萬歲" , 好無奈lor
最後買咗鐵血戰士S既戲飛
不過仲有好多時間
就周圍行,
行咗:taste, giga sports, 通利琴行, 玩具反斗城....好正....
套戲都好ok, 一定好過"史力加萬歲萬萬歲".!
之後就回程喇,
陳冠彤走咗,
我同驥番沙田,
我之後食完野就去做咩咩檢查,
都4點先番屋企,
a nice day.
到今朝9點半起身,
一陣出去打排球比賽
希望打得好D啦
聽講下年林榮新老師做3C班主任,
係唔係真?
拍手讚好呀!!!!!
|