| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 7 月 17 日 星期六  |
| missing =[ |
分類: 未分類 |
琴日係7月16日,
係今個星期第三日打排球比賽喇
9點幾起身, 11點幾就去到城隧轉車站,
有3張+黃樂賢...
very good ar!
今次係去荃灣
我地第一個去到荃灣愉景新城
去到之後冇耐就見到馮sir,
之後kin佢地又嚟埋
齊人之後就去運動場
黎曉峰好正 (件衫)
今次係對田家柄中學
人地係北區冠軍
好勁嫁
之後jer驥就話: "我哋夠係沙西區冠軍啦" =.="""
去到熱身之後就開波,
一開始我地贏緊佢,
但係之後比佢地追番,
好彩最後都贏到2比0
好好呀,
入到複賽喇 yeah yeah
希望之後打得好D啦
其實諗番,今年C grade排球隊, 打過咁多場比賽係未輸過嫁
好勁呀, 不過可能下一場就會輸,
因為對DBS,
今日係7月17日
補習,之後出去學琴.....
之後去咗沙田, 拎舊書,
仲有少少未有, 呢幾日買埋佢先,
之後剪咗頭髮,
今日冇咩.....
下個星期開始就會好多野做.
oh very busy holiday =]
|
« | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | ... | 355 | »
|