我只是個追夢的少年
chifungok
暱稱: 去完厠所既明仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
如此不能形容的好心情...
不要太快十月
仍是開學的9月.
我是一個追夢的少年
隨心
文章分類
全部 (355)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 355
留言總數: 2287
今日人氣: 20
累積人氣: 12745
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 7 月 17 日  星期六   晴天


missing =[ 分類: 未分類

琴日係7月16日,

係今個星期第三日打排球比賽喇

9點幾起身, 11點幾就去到城隧轉車站,

有3張+黃樂賢...

very good ar!

今次係去荃灣

我地第一個去到荃灣愉景新城

去到之後冇耐就見到馮sir,

之後kin佢地又嚟埋

齊人之後就去運動場

黎曉峰好正   (件衫)

今次係對田家柄中學

人地係北區冠軍

好勁嫁

之後jer驥就話: "我哋夠係沙西區冠軍啦"  =.="""

去到熱身之後就開波,

一開始我地贏緊佢,

但係之後比佢地追番,

好彩最後都贏到2比0

好好呀,

入到複賽喇 yeah yeah

希望之後打得好D啦

其實諗番,今年C grade排球隊, 打過咁多場比賽係未輸過嫁

好勁呀,  不過可能下一場就會輸,

因為對DBS,

 

今日係7月17日

補習,之後出去學琴.....

之後去咗沙田, 拎舊書,

仲有少少未有, 呢幾日買埋佢先,

之後剪咗頭髮,

今日冇咩.....

下個星期開始就會好多野做.

oh very busy holiday =]