今日都幾好,
今朝係番10:45,
我8:30先起身,
唔使同阿媽一齊番學.
自由好多…
同kin番到去已經10:30
之後上到去hall考listening,
好多人都冇量體溫….
份listening,都好易,
我覺得系hall考好過系班考,
有D考試既feel,.,,,,之後去咗禾輋食午餐,
黃健恩冇錢俾…….
之後系新城市行咗
一陣就番屋企,
話咁快考試就過咗2星期喇,
依家只差一科IS未考
快D考完啦.
唉… 都考咗咁多科,
考成點,自己都心中有數……
最近談情說案開始有D悶同無聊…..
瞬間所有悲傷 都只覺渺小
慢慢學會 世界若暫停 仍不再重要
花與花 再不懂去愛嗎
活在大世界化做敵人 如此冷酷嗎
我相信愛 我信你會一直存在
|