今日都好好,
朝早好早就出咗門口,
食早餐見到miss yam
到大概8點10分到, miss tsang未嚟,
點知miss ho行過, 見到我哋班有人食香口膠,
就行入嚟鬧, 好惡呀!!
中文堂同RE都係hea過
IS堂唔派卷, 只係講.
我好似已經冇咗6分….
英文堂, 唔記得帶newspaper cutting就上去2C攞,
比miss man話…
之後默書,同派上年既試卷,
好悶呀
DT, 最後一堂
好彩我都夠時間搞掂個作品同份野
lunch同好多人去飲茶,
本來得3張嫁炸, 點個jer軒叫咗好多人
好勁呀
好開心呀xd
maths堂都係狂做數, 都幾好
hist好hea, 狂打abe
今日好多人detention呀
好似有10幾個
好彩冇我, 我之前已經5次喇
放學張之驥去搵miss ho,
唉...佢好慘呀.....
放學去行咗陣街就番屋企
聽日最後一堂IS同PE喇 ........
同埋開始番半日....
祝曹俊彥生日快樂.
5月咗就完咗.
|