| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 5 月 27 日 星期四  |
| 不要走 |
分類: 未分類 |
今日都不過不失啦,
原來番埋今日之後,
聽日就放假,
呢個係我今朝先發現既.
Eng堂都係教書, 勁快就飛咗個module7,
佢哋drama好似好gag,
geog係最後一堂,
都冇咩聽書,
李梓穎支correction pen..... wow`!!!
中文堂都冇教書,
第N次喇,
自從佢上次發din之後就係咁
2堂maths, 唔錯唔錯,
做數做到流汗xd
lunch都幾好,
好熱鬧
第7堂都係IS TEST,
test嗰陣我仲係不斷咁流汗
都唔係好難, 但係都有DD唔識
中史派咗卷喇, 唔係幾好, 不過都算啦
梁老師真係好快手
music又係最後一堂.
好hea
放學終於可以打波,
打打下黃健恩番嚟咗 (佢之前走咗)
都幾好,
好彩我yim飾得好xd
都幾遲番, 好彩冇比人鬧
聽日放假, 一定狂打機
難得屋企冇咩人
咁自由, 一定要好好珍惜
|
« | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | ... | 355 | »
|