有時候不要過於停留過去,我們更應一直向前
未來-才是我們需要掌握的道路 
 
chinchaw
暱稱: kimmy
性別: 女
國家: 澳門
地區: 聖安多尼堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-08-09
2010-08-01
2010-07-14
2010-07-01
2010-06-28
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單

 

2008 年 7 月 23 日  星期三   晴天


where am I going to ?

今日寫開英文週記

佢問:

where am I going to?

以前真係有去諗過

我大個要去做d咩

但係當你慢慢長大

就會發現有好多事唔係你話做就可以做

仲要衡量番你自己既條件..興趣等等

以前既我想做護士

但係做護士要讀理組

而我卻喜歡文組

且我很怕見到那些嘔心既事物

所以而家我既夢想係做..

會計師..核數師..律師

但我很害怕

我怕考唔到入大學

我怕我做唔到

而家既我好驚

 

 

刊登時間:2008-07-23 06:13 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2008 年 7 月 22 日  星期二   晴天


2008-07-22 愉快

我打blog la

nycki你咪再話我懶la

今日落小息聽到個好消息

...................

就係阿方轉咗去理組la

聽咗超開心

阿方佢對文組既興趣真係5大lo

要佢留係文組真係5係咁好

而且佢理組既成績科科都咁高

如果係我既話

一定一早揀理組l......

(閱讀全文)

刊登時間:2008-07-22 08:57 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2008 年 7 月 12 日  星期六   晴天


2008-07-12 鬱悶

分咗班都有兩個星期

但係仲係有d5慣

好掛住f3p同埋lo lee ar

以前日日都好開心

但係而家就好痛苦

好5想返學ar

沒咗你地講笑

沒咗你地同我傾計

日日都係等放學

我覺得沒必要分班

我5想分......

(閱讀全文)

刊登時間:2008-07-12 09:47 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]