| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 7 月 23 日 星期三  |
| where am I going to ? |
今日寫開英文週記
佢問:
where am I going to?
以前真係有去諗過
我大個要去做d咩
但係當你慢慢長大
就會發現有好多事唔係你話做就可以做
仲要衡量番你自己既條件..興趣等等
以前既我想做護士
但係做護士要讀理組
而我卻喜歡文組
且我很怕見到那些嘔心既事物
所以而家我既夢想係做..
會計師..核數師..律師
但我很害怕
我怕考唔到入大學
我怕我做唔到
而家既我好驚
|
| 刊登時間:2008-07-23 06:13 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 7 月 22 日 星期二  |
2008-07-22  |
我打blog la nycki你咪再話我懶la 今日落小息聽到個好消息 ................... 就係阿方轉咗去理組la 聽咗超開心 阿方佢對文組既興趣真係5大lo 要佢留係文組真係5係咁好 而且佢理組既成績科科都咁高 如果係我既話 一定一早揀理組l......
(閱讀全文) |
| 刊登時間:2008-07-22 08:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 7 月 12 日 星期六  |
2008-07-12  |
分咗班都有兩個星期 但係仲係有d5慣 好掛住f3p同埋lo lee ar 以前日日都好開心 但係而家就好痛苦 好5想返學ar 沒咗你地講笑 沒咗你地同我傾計 日日都係等放學 我覺得沒必要分班 我5想分......
(閱讀全文) |
| 刊登時間:2008-07-12 09:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | ... | 99 | »
|