| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 26 日 星期六  |
WE ARE NOT LOSER !  |
WE ARE NOT LOSER
就算文史地輸咗咁又點
我地F3P都5會係 "LOSER"
係我心入面F3P永永遠遠都係最叻...最勁ga
F3P我以你為榮
對於今日既文史地比賽輸咗
我覺得對5住你地
如果5係我沒溫好D
我地就5會輸la
所以I 'M SORRY
我竟然咁簡單都答錯
仲話中史勁..其實係差到死
我仲要比賽前比某班某人串lor
你好勁咩....係到串人
明明搶答題係我地按到先ga ma
你地又係到答....
你地係中三恆咩...5知醜
仲有我地講咗3次next ga la
佢都5比我地next
擺到明5想比我地答la
搞到我地沒咗20分
你應該比補番D時間我地ar
有d我地答對你就話錯
都5知係咪玩針對
總知一句講哂
"比賽一開始就注定我地輸la"
F3P既所有同學對5住ar
我地沒為到中三恆爭光
|
| 刊登時間:2008-04-26 08:36 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 4 月 15 日 星期二  |
選科la  |
今日miss俾咗張紙我地 終於都要選科la 我等咗呢日好耐 終於都到咗呢一日 其實我都有D煩 我5知讀文組定係理組好ar 有D叫我讀文 有D叫我讀理 不過最終我都係選擇 [文組+音樂+選修簿記] 始終都係文組好 文組既成績點都係好過理......
(閱讀全文) |
| 刊登時間:2008-04-15 09:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 4 月 12 日 星期六  |
2008-04-12  |
去完慈青營了 比我想像中更加開心 我捨不得回來 比我選擇多一次 我一定會再去.... 在這兩日一夜中 我對你們的認識又再加深了 雖然我們已經識了3年 但是我覺得我對你們的信任大了 我們一起玩 我們一起訓(雖然5係同全隊人......
(閱讀全文) |
| 刊登時間:2008-04-12 09:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | ... | 99 | »
|