我今日好 BAD LUCK 呀呀呀呀呀呀呀!!
1. 8:30比人叫醒話9:00要打羽毛球!
2. 重係要打兩粒鐘!!
3. 打完就去食LUNCH,食小丸子,我等左成半個鐘個老細先至整好囉!
4. 我之後搭火車,我八達通負數呀!!!!!!!
5. 我買車非,但係我買左成人車非!!!
6. 我去到屋企門口,先至發現自己原來冇带鎖匙!!
7. 我很屋企門口等左成兩粒鐘先有人番到屋企幫我開門!!!!!!!!!!!!!!!!!!
~~~你話我今日係唔係好 BAD LUCK 呀!!!~~~