稀有嘅blog更新了!!
今日, 我真係好開心。不過, 我唔識表達情感, 唔知點做, so 很(係)呢度多謝大家!!我真係好感動,好感動,好感動......T_T(我真係喊左出黎,不過,很(係)大家面前喊唔出....XD)
我好多謝所有向我講生日快樂嘅人(人數:數唔到,<30人),我都好多謝幫我搞party 嘅人,很math「屎」測驗前(費力地)諗點搞個party, 同點厄我「秘密」商量, 同厄我上去圖書館......
禮物:
生日快樂 x <30
家姐: 又cheap 又expensive 精美嘅簿

FDs們:生日蛋糕嘅蠟燭同絲帶摺嘅精美星星(我摺架!!)

Miss Chan:精美File + 精美daily schedule

黎曉彤+陳彥彤:精美Snoopy 杯

賴曉樂:精美Keroppi 三用筆

張育瑜:精美相架(好 cute)

(待續...XP)
|