| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2008 年 12 月 23 日 星期二  |
|
2008-12-23 |
今日係5B真正的班會旅行..好凍的一天..
MISS WUT帶埋個個仔仔同女女..仲有個賓賓..^^
9點鍾意巴士站等..我又遲到了..不過唔係最後果個^^
之後搭車又搭船...終於到南丫島..11點半..
去到之後有D人就去買BBQ D野..我同呀屎佢地同MISS WUT先沙灘先..
我同呀屎拖住MISS WUT個仔.^^
佢又肯俾我地拖..好得意呀佢..^^
佢地買完野返黎之後就開始BBQ了..
佢地買D野食唔夠..
格離有間學校D人燒完走靜返好多野,,食,,
之後我地就同佢地買..買左3包腸仔..一D脆皮腸..同一D丸..好少..
佢要我地$100..獅子開大口..= =
之後個MISS話$50,..但係都貴...早知同佢壓下價..^^
燒完野食..我地就開始玩集體遊戲^^.
MISS WUT個女都有同我地一齊玩..^^玩得好開心..
玩完之後執曬野..走果陣去呀婆食豆腐花..我覺得MAMA..
因為我叫熱GE豆腐花..佢俾有D暖GE但有D又凍GE俾我..唔好..食..><
大約7點到係南丫島走..
佢地返到大埔去左食野///我回家吃飯..
P.S今日影左好多相..^^

    
|
|
刊登時間︰2008-12-23 10:19 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
sk104 於 2008-12-31 03:43 PM 發表:
cM比你`=)
|
|