chingni
暱稱: *..❤靜ni妮.>V<
性別: 女
國家: 香港
« June 2017 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
最新文章
2009-09-05
2009-08-08
2009-05-30
2009-05-13
2008-12-23
文章分類
全部 (229)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
..老公飯飯*
..呀rain〞*
..信..
Anthony_8ya
ar_fan
B0N926
cheung28
CINDY
claudiasit
craxy grace
dickyzooII
fatchickena0a
freeman7892001
germansan
hInGkIn
i love you God
jackylelaw
jbpsycho
kikomok
lee wai*
leung_1992
LOK
luckyroychan2006
luv_kami08
man keung*
pkshit_1999
soso
takahisamasu
tony
wai__825
yoyo
ytj_uzone
日煇
君子.*
呀冰~
呀莊~
呀鳳
凱琪.*
瑋欣
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 229
留言總數: 29
今日人氣: 1
累積人氣: 6862
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 8 月 8 日  星期六   晴天



 

2009-08-08

都放左榜好幾日..

依家所有野都定左落黎,,

呢幾日都經歴左好多,,

岩岩扲左張成績單果陣真係呆左,,

其實我都有諗過呢個分...但係都係接受唔到..><

差一分..入唔到聯招..好失落..好徬徨,..唔知點算好,,

之後就去左揾學校..睇下可唔可以偷雞..

之後就去左ive報名先..如果揾唔到就諗住讀ive.

但自己唔係好想..搞店左都安心d..

開頭果陣真係好惱神..點解要俾呢個分我..

我已經好勤力讀..點解差一分..好唔明..

等我冷靜落黎..去祈禱問神..我跟住點做..

去揾學校讀中6定讀ive..我求神為我開路,,

老公幫我去慈行排通宵..真係好好..^^

但係最後都去左ive..我相信係神的旨意..

也許我讀中6真係唔岩我..會讀得好辛苦..

點都好..我已經開始去接受....我相信神會為我安排最好的路俾我的..

係呢幾日..神安排左好多天使係我身邊陪我..幫我..安慰我..關心我..

老公..老公mama..cc..呀飯..琪琪..樂樂..rain,,瑋欣..kayee..莊莊..kayan..仲有miss wut 同jackle..

大家真係好好..多謝大家呢幾日咁關心我同幫我..

thx all of you!!!thx god

 

 

 

刊登時間︰2009-08-08 09:42 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 




訪客留言 (返回 chingni 的日誌)


sk104 於 2009-08-20 04:18 PM 發表:
COMMENT:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]