| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 8 月 7 日 星期一  | |
| KENTA |
今日好開心呀~~~~~同憶姐係到傾傾下就拾下PC入面D野LA,之後見到有幾張KANTA既相,好可愛呀,又靚仔WOW,KENKEN我愛你呀>#<!!太帥氣LA∼∼∼,比佢攪到今日都唔知發DREAM會唔會見到佢呀,會就好LA XD
|
| 刊登時間︰2006-08-07 08:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 5 日 星期六  | |
| イゑヘ |
今日聽返好多old song呀~~原來諗住delete耿,點知首首都好好聽呀~~~~特別係百變小櫻嗰d真係唔錯,之後諗諗下..星期一要返學la,死得...d暑假作業一筆都未寫過,連book-cover既name都未寫...唉..都係遲d先再add oil la,返正時間都唔係得返好多,攪好今年先la....唉......之後同fd行apm,好想睇death note呀~~之後又想keroro wow,點知bt有keroro dl,哈哈都係dl la~wakakaka
我原本以為禁耐無見你,我可以放低你,但我發覺我越係想忘記就越係刻骨銘心..斌,我對他這份感覺還是喜歡那麼簡單嗎?? |
| 刊登時間︰2006-08-06 01:32 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 1 日 星期二  | |
| 動漫節 |
今日同呀素去左動漫節,早上..好早就起左身la,之後就按個plan去左食野,之後就去搭619去la,之後係等車時,同素佢傾電話,一路按佢既指示上車,之後佢同我講佢發左個dream,我未同返勄講嗰d lor,點知最後因為太好笑既原因,唔會係li到講,之後到左la....一入到去就見到有cosplay la~~~係瑪麗亞的凝望~~~可惜我無睇過套野,之後到左11點,終於入到la~~第一時間fly去buy鋼黠知佢賣曬,要8月26先有唉....心淡呀~~~so就買左鋼鍊既畫集la,之後去左買第2目標d.gray-man,點知佢第5期比人接一接,就拿去換la,之後佢要我等,未同呀素拿左佢d卡通扇lor,哈哈我拿左成套~~~之後同呀素周圍行下買下野~~我見到愛麗絲學園既掛圖係東立個門口1~~~好靚呀~~~~好中意上面個呀棗呀~~~好型呀~~~~~之後到左2點幾就問返嗰個人有本d.gray-man未la,之後就拿返la,重help素佢拿左加旋d野tim,之後今年見到好多bleach 呀,好型呀~~~好多rukia呀~~~~之後同呀素拿左d naruto既扇la,,爆型lor,之後同呀素去左yes la,佢買左好多twins同kitty重好多野送tim,之後同呀素行多陣就休息下la,點知呀素呀ma打比佢講掛緊typhoon,之後就好無奈禁走左la,唔係驚再遲d無ferry,到左尖咀la同呀素去左打機先知play station無左,,,,,少左個打機既地方~~就去左toy'r(反的)'us到玩la,禁我地拿左好多野就推車la,之後我同呀素比個車電左好幾次....傻架,諗返起都痛,之後就去左精英la,之後嗰d遲d先打,好累呀~~~ |
| 刊登時間︰2006-08-01 11:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 32 | »
|