| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 18 日 星期二  | |
| MY GIRL |
今日起左身之後過左無幾耐就同呀素出左街LA,之後行CD店先知原來MY GIRL出左CD,我就問素LA,佢同我講原來出左好耐........我真係膚淺唉.........之後同佢去左EAT野玩下就去左精英LA(好好玩,呀素下次再一齊去過LA XD)去到之後佢CHANGE左CLASSROOM....唉......細左勁多..........班房樣衰左勁多....開左冷氣之後D VOICE好似BY FERRY禁......之後麗麗佢去左TRAVELLING CAME BAKE A><,之後佢諗住比手1信呀SIR LA,點知佢話唔收得WOW,都低B架,唔通我地班比野呀SIR都叫收買咩,用一D手信就可以收買一個人,都低B架,好心有病就睇下E生LA,之後BACK左HOME就DL MYGIRL D歌LA,之前佢首穿梭百年都OK好聽架,攪到我滿心期待之後聽下聽下學文武斌所講既,rubbish,垃圾,廢,7首比我聽,DE下DE下DE都得返2首,真係唔話佢RUBBISH都唔得(MY GIRL FANS請不要炸我板!!)真係....IF HK MUSIC界比多幾隻佢LI D禁既質素既碟真係比一句話佢"唔死都無用AR"
|
| 刊登時間︰2006-07-19 12:51 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 16 日 星期日  | |
| DAY OFF |
今日都係無野做.....我要大叫"i will not day off again!!' |
| 刊登時間︰2006-07-16 07:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 15 日 星期六  | |
| 2006-07-15 |
昨日又去左精英la,連續比個呀sir話我聰明...我真係好聰明咩????今日又係係home day off...唉...好悶a~~~,再係禁落去,我一定就死a,明日就有petter cure睇la,好想睇ar,不過衰就衰在無日文聽...之後今日收到個messenger唉.....我好同佢講'你好煩a,唔好成日愛前愛後la,我都唔中意佢,你成日send messenger比我都無用架,li d野中意就中詫,唔中意就唔中意架la,送個野比你,tomorrow's another day a,forget me la,88 |
| 刊登時間︰2006-07-15 09:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 32 | »
|