| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 22 日 星期三  | |
| 煩 |
今日change左新網名,比我種feel都好型下,叫櫻洛,change左位之後上堂都唔同d,好似專心左,但不幸地,今日上eng時

左,比miss chow係到話"rukia,今日做咩禁累ar,比佢罵到起左身唔夠5秒又
返....
最近唔多想煩.........最好咩事都唔好發生禁就得la......
|
| 刊登時間︰2006-03-22 11:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 17 日 星期五  | |
| ending of exam |
今日exam完左la~~哈哈哈好開心,之後同君,麗麗,憶姐同kiki去左食糖水,好好味ar~~~之後重行黃大仙la,去黃大仙當然係去黃大仙廟la,each人買左一個符ar,好靚架,我同kik既都係pink,君既係blue,憶姐就好似唔知gold定blue(forget左),之後由黃大仙去左荷李活行街,之後就返左home打日記la
kennis哈哈我洗左日記la,唔比你睇,吹?? |
| 刊登時間︰2006-03-17 07:50 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 16 日 星期四  | |
| exam~ |
今次EXAM都唔錯LA種FEEL LOR,D成績就唔知LA,算LA,只要TRY TO MY BEST就無問題LA,^^...用返最中意既左右銘
NEVER GIVE UP!!!!! |
| 刊登時間︰2006-03-16 09:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 32 | »
|