| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 1 月 22 日 星期日  | |
| 作詞人的錯 |
今日買左twins隻新碟,一時無兩,佢隻碟d歌勁好聽wow,特別係佢嗰首作詞人的錯勁好聽wow,近期都唔知做咩事比勁多歌唱中心聲,點知li首歌更加唱中我心聲
之後今日同bb icq,佢話佢見到"佢"同佢呀ma,之後我問佢"下~~佢穿便服好型架wow,點知bb竟然agree with me,估都估唔到lor,不過其實講真嗰句其實佢都真係幾靚仔,但係係d人唔覺得姐

之後tata同我講佢中意左個人叫呀樂wow,驚到我死,好彩後來知道左唔係洛姐,放心曬
作詞人的錯
*有誰來點播 一首配襯我的歌
故事如同度身可夭中心窩
作詞人的錯 歌中句句太悽楚
離別他的慘況 全也數中是我*
聽聽 這每闕歌裡字字是眼淚
詞人 能隨手使我心碎一碎
誰在唱我 我那次戀愛像大布甸
回頭又已大了幾歲
每個少女也經過寂寞 失戀
平時全由聽歌去得到解脫
林夕說過 最快會失去就是熱戀
每日紅著眼鼻也變酸
#愛上了他 如像風箏與風
飛到天空最高 仍能失重
每首歌 偷偷記錄我
無端端記錄你 往事良多#
REPEAT*#
有誰描寫過 芳心破碎每一顆
作詞人不錯 天天替我作新歌
留在心的金句 成世指引著我
REPEAT*
留在心的金句 成世指引著我
|
| 刊登時間︰2006-01-22 08:17 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 1 月 20 日 星期五  | |
| 陸運會(2) |
今日又係陸運會,去到先食早餐,食食下見到林健發立即收返入個袋到,好似玩緊123紅綠燈禁lor
走得嗰陣先想死,但無lala比人玩,重要比嗰個人聽到,佢重要用一種勁尷尬既眼神望住我,唉~~~~攪到嗰日本來好完美,但因為一句野攪到死曬,之前已經樣衰la,今次重死得人多,都唔知佢點睇我,希望佢唔係勁憎我la,如果可以張佢d記憶delete曬就唔洗煩la.... |
| 刊登時間︰2006-01-21 10:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | »
|