| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 2 月 1 日 星期三  | |
| MSN |
最近都唔知做咩鬼,msn個網上得勁慢,想張個分享空間變返做紫色都唔得.......灰爆wow
|
| 刊登時間︰2006-02-01 09:47 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 1 月 31 日 星期二  | |
| 出街~~~ |
昨日係新年之後第1日去8年,3點幾先去到天水wei,之後去到無咩做,禁同我表哥個d打機la,之後5點幾又係睇網王,之後同我表姐去左行街,睇漫畫,之後8黠幾返返去食飯la,勁悶,悶到
,勁後悔去左wow,但之後返home too exciting,一d都係後悔,勁好玩wow,去到bus shop先知無車返觀塘,之後就去左mei foo找小巴返觀塘,無lala我表哥話都到左mei foo,無lala去左食野wow,之後食完野去找小巴la,到左先知d小既走曬,之後就去左荃灣la,終於找到小巴la,但我表哥又話都到左荃灣la,食下野先走la勁無奈,早餐都食理,重要等左幾耐先有車返觀塘,之後諗住行返去la我呀ma就話好night之後話找小巴la,我表哥就話小巴站無開燈,就行左上去la,之後行行下一半,哈哈見到有小巴,哈哈哈,我呀ma重要話係我平時坐開坐開嗰個c機,之後就離行完,個小巴返觀塘,我地個個都好清楚禁見到個c機對住我呀ma笑arXDD,之後行小學嗰邊LA(BECAUSE快D)我呀MA同我呀E無LALA話唔行,行第2條WOW,我地就唔理佢地,各有各行LA,之後就返左HOME
LA!!! |
| 刊登時間︰2006-01-31 08:35 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 1 月 27 日 星期五  | |
| fd~ |
今日上網識左個多個fd,有2個重要同我一樣,都係f.4,2個都係讀a.maths,重識左個讀野學士既人wow,超勁,佢同我講佢之前都係理科,可惜now讀緊商科,無論d人讀咩科都好la,我都會支持佢地架~~~~~我support你地ar~~~ |
| 刊登時間︰2006-01-27 10:24 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | »
|