今日過得..................ok la
點解...................因為有happy 有唔happy lor
happy ge 有....一班好錫我ge 家姐la............我唔happy陪住我........thxxxxxxxxxxxx
唔happy ge 有:俾小順媽BB屈我......=.=....同埋俾佢打到我2次.=.=
一早返到去.......食咗燒賣.......之後去咗打排球.....
我近排都唔知做乜打排球...屎咗........=.=
之後早讀個陣........我only放本book係枱到好似係冇睇過
因為係到做eng ge hw..........kaka
之後上中文....D人都唔知搞乜............搞到全班要抄3次...............
其實我成日都係到同小順媽BB.....brain...佢地係到傾計.......
上家政我好似冇做過..因為miss同我做埋.........kaka
之後其實我地講咗要將小順媽D埋............掃落地到....sorry
係我唔岩.但係你都唔駛屈我姐............我都冇份做
上IT.....on msn 都冇人add我.........so 我唔係好想on lor
今日又late 咗2個字食lunch...=.=
食完又要留係班到play棋.=.=
我係到睇newpaper..因為唔係好想play
之後唔知係who 講起林芷琪話佢係tb......o曬咀.........
之後放lo..我地又落咗打排球...唔知點解anna
講話佢暑假個陣..有咗..差D冇咗
我唔知係唔係真lo
上maths我係frist time 俾a sir 抄
不談笑........10次
我成日都上堂大聲笑嫁la.......又唔見你話我............
佢地改編D歌詞勁搞笑lor
放學去咗見學生會主席.....佢話我未還排球o曬咀
我記得唔見咗張學生證.....
之後同king kong.june.anna.家姐..wawa.
打排球勁好笑........我俾wawa...用排球打到我面...之又俾anna打到個頭
好慘........but我冇怪你地....因為你地唔係有心ge
放學個陣我見到高敏...我岩岩見到佢我係唔知佢係who?之後佢望過里我先記得佢.....=.=
我真係好想好似小順媽咁...放棄自己心愛ge 人
but 我係唔想lor......我係放唔低
對你太在乎
對你太在乎 沒甚麼抱負
只想這心花不會枯
我要你在乎 沒甚麼真心喜惡
只想彼此都不厭惡
深愛
多得你的深愛 啦啦啦...
以後離開悲哀 啦啦啦...
你種在心內 縱離開 曇花也照開
終於了解戀愛 啦啦啦...
愛莫大於深海 啦啦啦...
要是被傷害 如為了你 值得我喝彩
你若然不在 怎麼感慨
亦不悔有這 最動人的愛
情歌
其實傷心都不過為愛(誰又懂得愛)
同樣知 活得開心靠愛(愉快的意外)
情像一首歌可一總可再
失戀後幸運在能重頭戀愛
付出過偉大到放開
沒有得到好報不悔改
(沒有得到好報便分開)
(亦勝孤單一個沒戀愛)
明知做戲
請你不要阻我喜歡你
明明是愛但你未說話你扮作閃避
這個沉默冷靜的你毫無辦法處理
其實我亦怕是錯摸心理
總有天會等到好天氣
遊行示愛大叫著你在某大遍草地
等你無用退避不過仍然害羞的你
還是顧忌太不爭氣 明知做戲
曖昧
曖昧讓人受盡委屈
找不到相愛的證據
何時該前進 何時該放棄
連擁抱都沒有勇氣
曖昧讓人變得貪心
直到等待失去意義
無奈我和你 寫不出結局
放遺憾的美麗 停在這裡
|