ChLoE_B的日記  留留留留CM   ∼別問我愛誰∼ div id=content style=positionstatic; width300px; height300px; overflowauto; padding 4px##content##div
Chloe__B ge 內心世界!!!!
ChLoE____B
愛上你係唔係[錯]?
你令我留意你...關心你....在意你....掛念你....想念你!!!
不過咁又點.........你又唔會鐘意我ge!!!!!!!!!
這些都係我一廂情願lor!!!!!!!!!!
2007 年 1 月 25 日  星期四   晴天


今日 不安

今日late咗起身7點07分先起身

我用最快ge時間搞點all ge 野

時間係7點16分出門口........勁...........

之後上到馬鐵打俾家姐....點知佢話行返學校...........=.=

之後去到學校門口等佢

之後一齊返去..............

返到去見到佢同june未做hw.....就借佢地抄

我又去buy 野食la緊係.........之後又見到佢........

now 日日朝早都見到佢.........好開心

今日唔記得咗bring eng book ...........=.=

之後上中史.我係下學期第一次咁留心上lor....kaka

小息我地唔里anna.......係反佢咁...............

上maths係到傾劇本...............因為我地2月14上台表演..................=.=

個pk打a moon.............之後我地同a sir 講..........如果唔鍚走佢我地就唔上堂.............kaka

上中文又悶到抽筋.............

之後上PE...miss ho 出咗去...........a sir 教埋...a sir 勁煩

之後自由活動......我又打羽毛球........kaka

俾個jj play 死一時大力一時細力.........頂佢個肺.........

今日我又同steven換餐.........唔該唒...........................

食完又要去圖書館hei4個字........又要對住個老姑婆.............=.=

之後落咗去打波..........又見到佢........

but..............過咗一陣..佢又上返4樓

可能佢係唔會鐘意我lor...................=.=

之後上通識.....個八婆叫我地抄工作紙一次...........又要help佢做評估

我全部都填極不同意..........kaka

之後又上maths.........又要help佢做評估

but 今次全部都填極同意................好奸..............^^

因為我地唔激佢so我地係到抄野佢都唔里我地..............

黃sir 你好好好好好好好好好好好好人.......

放咗學又俾miss 拉咗我去eng話劇..........=.=

聽日影相..係全班相..............好驚驚ar!!!!!!!!!!!!!!

 

刊登時間︰2007-01-25 09:20 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 1 月 24 日  星期三   晴天


爺爺尋晚報夢俾我but唔知係唔係真lor 驚訝

爺爺尋晚報夢俾我but唔知係唔係真lor

驚韉唔講

今日係有好多野but

唔係好想講今日

明日打返la...........................

刊登時間︰2007-01-24 08:10 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 1 月 23 日  星期二   晴天


傻傻ge一日!!!!!!!!!! 愉快

今日一早又唔知醒.............又唔係唔知醒ge................

只係late咗起身咁姐.......................

之後返到恆安打電話俾家姐曉敏.........

but...........個電話hand hand地..........頂

今朝冇打波......因為食完野...之後help曉敏抄中文

今日我正常咁睇book....kaka

之後又上中文.........我同a 玲傳紙仔

佢問:我係唔係仲鐘意小輝輝?

       我話仲鐘意咁又點..............佢都唔會鐘意我嫁la 

a玲話會help我..佢又唔講點help 我lor................佢又話係秘密

俾佢吹脹....................

食完lunch............又落咗去打波....but打咗5分鐘都唔知有冇之後就唔打

因為個林芷琪係到.....之後我.....曉敏.....june...anna....

坐咗係欄杆邊傾計

之後林芷琪俾個波打中面

之後我地話抵死.........

林皓皓又唔知做乜lor??????????

係到激嬲我

之後見到小輝輝都唔知點好????????

上到去又俾小順媽BB屈

因為佢張{鄧}有野咗住........冇得坐

佢地又話係我做...........=.=小順媽bb睇住吳芷yan做ge......又話我做..................

冇可能lor...........午息個陣.............我一直係下面lor

日日都俾小順媽bb屈....................=.=


 

 

刊登時間︰2007-01-23 08:51 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 1 月 22 日  星期一   晴天


今日過得.................. 滿足

今日過得..................ok la

點解...................因為有happy 有唔happy lor

happy ge 有....一班好錫我ge 家姐la............我唔happy陪住我........thxxxxxxxxxxxx

唔happy ge 有:俾小順媽BB屈我......=.=....同埋俾佢打到我2次.=.=

一早返到去.......食咗燒賣.......之後去咗打排球.....

我近排都唔知做乜打排球...屎咗........=.=

之後早讀個陣........我only放本book係枱到好似係冇睇過

因為係到做eng ge hw..........kaka

之後上中文....D人都唔知搞乜............搞到全班要抄3次...............

其實我成日都係到同小順媽BB.....brain...佢地係到傾計.......

上家政我好似冇做過..因為miss同我做埋.........kaka

之後其實我地講咗要將小順媽D埋............掃落地到....sorry

係我唔岩.但係你都唔駛屈我姐............我都冇份做

上IT.....on msn 都冇人add我.........so 我唔係好想on lor

今日又late 咗2個字食lunch...=.=

食完又要留係班到play棋.=.=

我係到睇newpaper..因為唔係好想play

之後唔知係who 講起林芷琪話佢係tb......o曬咀.........

之後放lo..我地又落咗打排球...唔知點解anna

講話佢暑假個陣..有咗..差D冇咗

我唔知係唔係真lo

上maths我係frist time 俾a sir 抄

不談笑........10次

我成日都上堂大聲笑嫁la.......又唔見你話我............

佢地改編D歌詞勁搞笑lor

放學去咗見學生會主席.....佢話我未還排球o曬咀

我記得唔見咗張學生證.....

之後同king kong.june.anna.家姐..wawa.

打排球勁好笑........我俾wawa...用排球打到我面...之又俾anna打到個頭

好慘........but我冇怪你地....因為你地唔係有心ge

放學個陣我見到高敏...我岩岩見到佢我係唔知佢係who?之後佢望過里我先記得佢.....=.=

我真係好想好似小順媽咁...放棄自己心愛ge 人

but 我係唔想lor......我係放唔低

對你太在乎

對你太在乎 沒甚麼抱負
只想這心花不會枯
我要你在乎 沒甚麼真心喜惡
只想彼此都不厭惡

深愛

多得你的深愛 啦啦啦...
 以後離開悲哀 啦啦啦...
 你種在心內 縱離開 曇花也照開

 終於了解戀愛 啦啦啦...
 愛莫大於深海 啦啦啦...
 要是被傷害 如為了你 值得我喝彩
 你若然不在 怎麼感慨
 亦不悔有這 最動人的愛

情歌

其實傷心都不過為愛(誰又懂得愛)
 同樣知 活得開心靠愛(愉快的意外)
 情像一首歌可一總可再
 失戀後幸運在能重頭戀愛
 付出過偉大到放開
 沒有得到好報不悔改
 (沒有得到好報便分開)
 (亦勝孤單一個沒戀愛)

明知做戲

請你不要阻我喜歡你
明明是愛但你未說話你扮作閃避
這個沉默冷靜的你毫無辦法處理
其實我亦怕是錯摸心理

總有天會等到好天氣
遊行示愛大叫著你在某大遍草地
等你無用退避不過仍然害羞的你
還是顧忌太不爭氣 明知做戲

曖昧

曖昧讓人受盡委屈
找不到相愛的證據
何時該前進 何時該放棄
連擁抱都沒有勇氣

曖昧讓人變得貪心
直到等待失去意義
無奈我和你 寫不出結局
放遺憾的美麗 停在這裡




 

刊登時間︰2007-01-22 09:13 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 1 月 21 日  星期日   晴天


今日係分手日!!!!!! 鬱悶

今日係分手日!!!!!!

故唔到同澤6日......都係忘記唔到佢

so今日我同澤分手

澤:唔係你又做錯野......而係唔想你係佢ge代替品

sorrysorrysorrysorrysorrysorrysorrysorry

sorrysorrysorrysorrysorrysorrysorrysorry

雖然我同你一齊有開心有唔開心......but都好多謝你

6日已里......陪我lor...........thxxxxxxx

可能我地係有緣冇份.................

sorrysorrysorrysorrysorrysorrysorrysorry

sorrysorrysorrysorrysorrysorrysorrysorry

對不起不是你

大概真的不夠喜歡你 才任你 坐上客機
若我真的不要放走你 誰又怕 去擋飛機
但我真的想過嫁給你 才沒有 逐吋愛起
肯假裝 總會騙倒你 無奈我 自覺卑鄙

*曾懷疑共你 很努力地
 扮談情 便有轉機
 然而時候到 該禮貌地
 放手 再拒絕你*

誰當是玩遊戲 為你花過力氣
很可惜 最多似 好知己
我試過 在暗中 配合你
我試過 學放鬆 接受你
小火花 擦出了 燒不起
我愛你 未夠深 對不起

是我真的不夠喜歡你 純被愛 未免太悲
他應該 使我有心跳 陪住你 沒有驚喜

REPEAT*

誰當是玩遊戲 為你花過力氣
很可惜 最多似 好知己
我退後 未夠早 對不起
我顧慮 亦太多 對不起
小火花 擦出了 燒不起
我對你 未夠狠 對不起

 

 

經過2個月我最後都係唔能忘記你

我成日都同自己講要忘記你.

But...係唔得ge

我係唔係應該向你示愛呢????????

 

 

 

 

 

刊登時間︰2007-01-21 06:39 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


chloebwhk
暱稱: chloe__B
性別: 女
國家: 香港
« December 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
最新文章
今朝4點先訓!
2007-02-19
有利是........呵呵
成日都冇人理我
悶到嘔
文章分類
全部 (92)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 92
留言總數: 4
今日人氣: 0
累積人氣: 1729
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed