2007 年 1 月 5 日 星期五  |
2007-01-05  |
今日我唱咗歌...........but 係班房到唱
有d 仔係到笑我............我唱唱下唔記得咗歌詞.........唉!!!
今日冇心機上堂...............都唔知點解..........
上堂我地到係到笑
因為小順同邦邦成日整我.................
重有2日就test.....................無奈!!!!!!!
我好想同返你一齊.......
|
| 刊登時間︰2007-01-05 09:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 4 日 星期四  |
唉!!!  |
今日我同poon poon 好返
anna 2+係我ar 媽.........kaka
成日上課都同組ge人唱歌
因為好悶so 唱歌
上數.........俾a 黃sir 話=.=
小順媽唱keroro 唱得好好笑
聽日要唱歌我同june june 會唱[離家出走]............好驚.....
午息要去圖書館......俾個老姑婆話
我地d女仔唔唔鐘意佢
今日Eng Dict 得12.5分...................=.=
聽日有oral exam.dict exam....................=.=
唔打...............88
|
| 刊登時間︰2007-01-04 08:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 3 日 星期三  |
2007-01-03  |
2+我好似係咁避開佢
需然佢朝早集隊佢個班係我班ge隔離
但係我已經冇望過去
唔想講佢.....講今日啦
今日我返到去
先做返通識
因為晴晴幫我編相.............唔該...........
今朝rain so唔洗集隊....................
一上課係2堂數
a sir 又俾我地激........又話我地好似play 紅綠燈咁
我都覺係
今日都唔知做咩
掃咗小順媽ge野落地4次sorry丫!!!
上art 全班都唔知有冇10個人聽
有d play .....4大天王激死miss
我地放late 咗eat lunch
放咗學返到home溫咗一陣中史同做hk
唔打......88
|
| 刊登時間︰2007-01-03 08:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 2 日 星期二  |
開學ge 第一天!!!!!!!!!!!!  |
今日開學la
都唔知y D miss 同a sir 成日都話要留堂...........頂!!!!!!
由第2堂,先俾個miss 鄭話
之後第3.4堂俾文sir堂,
第5堂俾翁sir 話
之後7.8堂俾 miss Poon話
成班都俾 miss 同a sir 激死
我地重激嬲咗miss Poon
我好.................
今日我俾班GE 女仔杯葛
好慘................
就TEST 好驚ar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
唔打!!!!!!!!!!!!!!!!!
88 |
| 刊登時間︰2007-01-02 06:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 28 日 星期四  |
好悶.............................  |
自從{人}去咗泰國
我一日悶過一日
冇人同我SD sms
msn 又on 唔到
悶到抽筋..................
今晚我個日記係唔係靚咗
因為我整過
我悶多二日就唔會咁悶
yesh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
唔打.........88-3- |
| 刊登時間︰2006-12-28 10:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 19 | »
|
| «‹ December 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|