2006 年 12 月 16 日 星期六  |
| 今日................ |
今日................
我返咗學校科學test
我唔識做實驗=.=
之後去咗anna home
佢home 好恐怕
之後同晴晴去m記
見到a 玲同霞霞
我地食完去咗晴晴home play
|
| 刊登時間︰2006-12-17 08:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 15 日 星期五  |
| 唉!!! |
唉!!!今日起身凍到抽筋
今曰好黑仔.去到車站先記得我唔記得咗帶科學book好慘
之後上科學.a sir 叫我今日留堂
我話唔得閒
so 放完假先留返....=.=
小息我又見佢
今日如果misspoon唔返
今日就雙堂日
因為一早2堂eng
之後maths,之後muise
之後中文,之後科學
係唔係好恐怖?
上中文我訓咗一堂
我想個組有3個訓咗
勁好笑
今日學sax
個a sir 好好笑
今日上堂係咁掛住佢
聽要考科學.
我到未溫過書
唔打溫書
|
| 刊登時間︰2006-12-15 10:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 14 日 星期四  |
2006-12-14  |
今日我都唔知我做物
maths 突然好好,做小測,差唔多題題岩曬
今日到佢2次
一次小息
一次放學
放學勁好笑
佢俾黃sir 捉住佢隻手問佢
:[你係唔係係到打架?]
勁好笑
之後佢話去家政室.唔得咩
勁好笑
我第一次係佢面前俾miss話好魚
上完班主任課say goodbye 我係唔記得咗黃sir
因為我想緊佢
聽日要學樂器放6:00pm
好慘\
我雖然個口話唔鐘意你,但係個心冇變過!
唔打88
|
| 刊登時間︰2006-12-14 08:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 13 日 星期三  |
寫咗信俾佢=示愛  |
今日我有勇氣寫咗信俾佢
等於示愛我都唔知係唔係?
一早返到學就help 周小繪do 咗2行hk
之後出咗操場打排球
佢個陣係個度
now 好似成班女仔都唔同我play咁.................. 好慘
我今日喊咗2次
一次上maths,一次上art
art 今日喵喵叫我地做張卡
我 做咗俾佢but 冇俾佢
今日成日落雨
冇得打排球
but 我個個小息到見到佢
第一個小息la,第二個小息,午息la
我happy
第二個小息佢個班係4/f.我就係3/f
我見到佢望住我
我同佢係唔係叫有緣冇份?
|
| 刊登時間︰2006-12-13 07:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 12 日 星期二  |
| 大件事! |
今日係開學已里最唔正常ge 一日
今日我午息我用排球整jonathan
好笑
之後係樓梯整jonathan
個波跌咗,張永輝help 我執返
個心好開心
今日我俾曉怡打中隻眼好痛
我同順子媽坐埋一齊
我覺得我地同病相連
順子媽同我一樣
同自己鐘意ge 人示愛俾佢拒絕咗........................好慘
上中史堂a sur 好留意我
1 因為太掛住佢so 個心唔係班
成日俾a sir 話.........
上通識勁好笑
何b爸爸去toliet ge 時候
佢俾區少睇到佢去oliet ge樣
返里區少話俾全班聽
連miss都笑
今日放學我先知我唔記得咗bringkey
我係樓下wait a 細佬返
wait 咗佢2個鐘頭
好慘
|
| 刊登時間︰2006-12-12 08:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|