2006 年 11 月 18 日 星期六  |
2006-11-18  |
今日佢唔講行山,我就會想返我姑媽
我姑媽係2003年8月30日,
在大嶼山勇闖[摩天崖]
因為救人而死
我之前為咗這件事cry 咗5日
我唔想想返
but............................算la
佢冇心ge
|
| 刊登時間︰2006-11-18 05:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 17 日 星期五  |
| Today!!! |
今日我人生frist time 遲到....好慘ar!!!!
我*2就要上上海心情好happy,but 又唔想go
個心15/16.唔知點好
今日我上堂好想sleep,
but 我又驚俾老師話
今日話咗前面果8婆,好多次
佢唔嬲....好happy ar
*1我地放1:30好happy.but 我地要係school eat 埋個luch 先放得
聽日我同埋wawa佢地go mk buy 3go上海
聽講now 上海好cold
我唔地想sick 冇得go |
| 刊登時間︰2006-11-17 08:22 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 16 日 星期四  |
| DAY |
今日我地上堂勁好笑
上maths 堂a sir 講野走廊到聽到,我地係到聽a sir ge 回聲,
勁好笑
上通識堂有人係到play
放學,我see 返李卓軒,but 佢唔記得咗我la,今次我第二次see 到佢
今日好happy ,我冇嬲過
yesh!!!! |
| 刊登時間︰2006-11-16 09:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 15 日 星期三  |
| BAd Day |
今日我冇同佢聯絡
區少成日冇物點頂撞我.好happy ar
尋日區少佢係咁頂撞我,好慘
今日上art ge 時候,
我整親隻手流血,but 我冇講俾miss 許聽
午息ge 時候,我地落雨打排球
我見到某一個人...佢好似望住我
週會ge時候,我地frist time 坐咁後
而為可以sleep la點知,好多miss 望住我地
我唔咁sleep
同king kong 傾計,
又打佢,,我放學先知.
king kong 哥ge gf 係某一個人
有d人話我咁遲先知....好out ar.....好無奈
今次d test 我一定有2/3科唔合格
死la help ar!!! |
| 刊登時間︰2006-11-15 06:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 14 日 星期二  |
| 我我我我 |
尋日我打電話俾佢,BUT 佢冇聽我電話-.-
好唔happy -.-
今日要 測咗科學la.....通識....
聽日放咗學又要補測中吏..............我死la
果個死人頭
尹健邦{1D 22} 你收la
粉腸
周圍同人講我D野
你死la |
| 刊登時間︰2006-11-14 06:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|