2006 年 12 月 11 日 星期一  |
唔采你  |
今日我俾a玲激死
尋日a玲問我ge qooza
之後我俾咗a玲
我叫a玲唔sd佢
but.......a玲最後a玲有sd 俾佢
a玲話佢叫a玲sd俾佢
衰人佢個msn 我唔知
佢可以知我ge qooza
好慘
成日俾a玲play 死
a玲話佢接受我
我信佢7成都死
佢冇可能接受我
我今日俾如花媽媽打我塊麵
好痛
今日午息我見到佢有幾次望住我
個feel怪怪地
放學係我frist time 見佢係下麵打排球
聽日有m記食好happy
因為我11月冇欠個hk
so 有得食
|
| 刊登時間︰2006-12-11 08:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 10 日 星期日  |
2006-12-10  |
今日我冇出去
一早do 埋d hk
之後wait mum係陽明山莊 返里
中午睇tvb 好好笑
今日我冇咩事唔打
88
|
| 刊登時間︰2006-12-10 09:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 9 日 星期六  |
我今日又多400  |
今日去咗見老豆
我同銘銘play
佢好q
老豆俾咗400我
好happy
今日我冇想過佢
今日成日都有心機
佢完來鐘意a玲
but a玲都有仔la
鬼唔望佢成世溝唔到女
kakakkakakkakakkakakaka |
| 刊登時間︰2006-12-09 10:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 9 日 星期六  |
尋日!!!!!!!!=.=  |
尋日我決定咗唔再鐘意佢
因為鐘意佢我好慘
日日都唔happy
佢咩都唔想俾我知咁,我好慘
我叫a 玲同佢講
講完我我好後悔
算la....我同佢係冇可能
唔講佢
尋日我俾佢地叫我coolbbye人
好慘
上中文我用d pen同埋同組ge 人係手到write 愛的宣言
我係我隻手到write我愛張永輝
之後改咗我唔愛張永輝
a 玲係手到write 歌詞!!!!!!!!!!
愛你變成恨你
*不能懷念愛惜 不如懷恨更激
恨人亦要花氣力
例如恨你 為人自私也任性
我憎你不停來為我添加大量情敵
將 咸甜回憶
記恨你才能令愛著你也沒價值
直到令我的強烈愛意 平息*
想 你太傷 不 會設想 再懷念變孽賬
就 絕到亂誣捏你醜樣 毀壞形像
因你受了傷 憎你會有獎
想到缺點便拍掌 不要讓我面對真相
掛念似搔癢 恨才能令我輕傷
側田--情歌"
其實傷心都不過 為我 [誰人都不愛]
同樣只活得開心 靠我 [愉快的已忘]
情像一首歌 可一總可再
失戀後幸運再 能從頭戀愛
付出過偉大到放開 沒有得到好報便分開
知不知錯 亦但求被愛
苦戀的 大概與某個他比賽
單戀的 設法參透怎去換到 死也要戀愛
其實傷心都不過 為我 [什麼都不愛]
同樣只活得開心 靠我 [愉快的已忘]
情像一首歌 可一總可再
失戀後幸運再 能從頭戀愛
付出過偉大到放開 亦算孤單一個沒戀愛
我好想死
因為冇野值得我留戀
|
| 刊登時間︰2006-12-09 03:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 8 日 星期五  |
2006-12-08  |
我鐘意佢係我一生最錯ge 事
今日我唔再鐘意佢
唔打冇心情打!!!!!!!!!!! |
| 刊登時間︰2006-12-08 09:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|