2006 年 12 月 7 日 星期四  |
| 人生最happy ge 一日 |
今日我see到佢2次
笫1次係一早..因為今日天氣唔隱定so 唔駛排隊...我see到佢上去
笫2次係笫一個小息.....佢係我ge 後面
今日一早返學抄hk
原來何b爸爸唔知may may 個blog
我成日話如果你話ge話.我就唔俾
好好play
上中文好想sleep sleep
我今日同wawa 佢地打排球
冇同anna 打...因為1b d 人係到打
上緊課ge 時候.如花媽媽搵到一隻鴨仔....係玩具
成日係到睇book
本book 好好睇
我日日上課都想忘記佢..
但係我最後都唔可以忘記佢
明日我要bring 色士風...好慘
明日6:00先放
88
|
| 刊登時間︰2006-12-07 08:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 6 日 星期三  |
kaka  |
之前我冇打幾日唔知大家想唔想知y我冇打
因為我computer 中毒,今日先ok
我同佢最後都係分手
直到now我都未試過真正咁拍拖
我今次鐘意咗一個我都唔知應該鐘意佢
今日a 玲話我聽我鐘意ge人之前ge gf 想見我
我now 覺得我係唔係唔應該鐘意佢
今日我一共見過佢2次
一次係小息,一次週會
週會佢sit 係我地班後5排
我有時刻意咁望過去
佢可能知道我會望過去
次次我望過去都俾佢望到
午息我俾peter仔淋水................好慘
唔打88
|
| 刊登時間︰2006-12-06 08:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 3 日 星期日  |
2006-12-03  |
今日我好返好多
今日佢冇理過我
因為佢要陪媽咪so 唔理我
but 佢今日唔理我好慘
成日都do homework
明日係好慘ge 一日
唔打la
88 |
| 刊登時間︰2006-12-03 08:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 2 日 星期六  |
我  |
我尋日明明有打
but............
咁再打多一次
大家有想睇!!

想想係我同同學係上海ge 琪中一張想

想係我地最後一night 一齊係上海eat 晚飯
今日我起身我sick
可能我凍親
尋日我問博士可唔可以俾f.5ge 人msn 我
佢話唔俾.....................=.=
博士係衰人
我sick佢可以睡到唔理我
我now 嬲緊佢
我chang 咗坐位
我要同男班長坐
之前就同女班長坐
我明y a 黃sir 要我同男班長坐
因為我*4午息我同男班長係到噪
佢想我地好唔好成日噪
佢叫我同佢坐a sir 你咩人里?
唔打la........................
88
|
| 刊登時間︰2006-12-02 02:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 29 日 星期三  |
2006-11-29  |
我之前講過我地成立咗[潮館1D班ge sun boy's]
成員有jason 梁,king kong & jonathan
之後又成立咗[3 J]成員有2個jason同jonathan
今日上週會有劇睇
第一套我都,唔知佢地做物
but 第2套,一開始好好笑,因為翁sir 係到跳舞,歌係青春痘,好好笑
之後我同wawa講4b ge 一個boy
我同fanny話佢好靚仔
but wawa 話佢唔靚仔.........
今日上中文好悶,上maths 冇bring book 冇俾a 黃sir 話
聽日有eng 默書,中史,maths小測
好慘
老公佢今日打學界好win 咗
好happy ar!!!!
今日個衰人又同我噪,佢寫數字要用半黑板,我好想打佢
我上art 我騎上順子到好好play
|
| 刊登時間︰2006-11-29 08:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|