| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 12 月 11 日 星期日 |
 | |
| 今日幾開心啦^ ^~ |
沉日成4444點鐘先訓~今日8888點就起咗身lu''(痴咗線><)
一起身. . 米開機oN囉~悶悶地. .開錄影機睇下有咩睇~
o....老豆錄咗10.5喎~米開黎睇lo~
套野講地震~拍得勁真. . 睇睇下~無啦啦流眼水- -''
1點半同MoKe出咗去aPm~跟住再去旺角. .
今日出去終於買咗33lu(開心唷~^0^~)
行到555點幾就走lu''
|
刊登時間︰2005-12-11 07:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
| 2005 年 12 月 10 日 星期六 |
 | |
| 家長日也'' |
今朝777點9起身(好眼訓也><). . .
跟住沖涼~開機oN~做功課. .(沉日''昆''咗呀siR~e+做番)
l○點4老豆揸車上去學校~1○點9就到咗lu. . 成1l點2先見我~
11點3就出番黎lu~(超快- -''). . .跟住同老豆~老媽子係華立食野. . .
~~食完~~老豆同我去整上台(唉 ..等咗o甘耐~終於上台啦!!!!). .
但係我依家張電話卡仲有成4十幾蚊~搞到要月尾先用得(煩><)
整完~返屋企又開機oN. . ..為咗等你電話(真o的><)~成差唔多成點鐘先訓. . .
兩點幾你終於打黎~好彩. . .我將部電話較到超爆大聲- -''~跟住傾. .傾到成4點~
(超爆眼訓也><). . . . 唉. . . . . .張卡得番2十幾蚊乍(算啦~再增值><)~
 |
刊登時間︰2005-12-10 09:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 18 | »
|