| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 11 月 28 日 星期一 |
 | |
| 今日超悶>< |
唉~星期一又要返學''(超眼訓- -'')超爆唔想返學~返到去. . .
喵喵同Anna琪冇番><. . . .Anna琪冇番~搞到上堂冇人陪我吹水(唔開心唷>︿<)
英文堂諗住同BEN~BEN玩啦~點知. . 死人miSS胡睇堂~搞到要扮乖上堂(好辛苦也><)
LuncH timE同佩淇&MoKe食LuncH~!~~食完~~打俾Anna琪叫佢等我放學陪我''
跟住抄數學功課~抄完啱啱好打鐘=v='' ~ 數學堂狂傾計 ~到視藝又同曉琳狂吹水. . .
放學lu^v^.....跟住去新達揾Anna琪~係新達行去大中. . .<<<食野>>> ~~食完學琴''


|
刊登時間︰2005-11-28 11:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
| 2005 年 11 月 27 日 星期日 |
 | |
| 今日訓傻咗''>< |
今日成12點半先起身~!!!!!食咗碗粉~就去食藥~跟住幫呀媽涼衫''
涼完衫. . . .兩點幾~藥力發作><~(超爆眼訓)......頂唔順走去訓覺~
一訓就訓到6點鐘= =''. . .跟住又食飯lu''~~食完~~就開機oN''
oN到11點幾就訓lu~
|
刊登時間︰2005-11-28 10:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | »
|