妖~麻Q煩. . . 今日影班相(煩.\ /.)要帶校''嬲''~!
都好~唔洗上o甘多堂(kaka'')~兩堂中文. . . 譚siR代課(超正=v=)可以作反~
差唔多全班''掉''哂位......
我~藍雞~BEN-BEN~小珮b~雪麗~梓朗. . . . 坐埋一堆係到吹水>>玩~~~超開心. . ^O^
luncH同喵喵~佩淇食飯. . .跟住MoKe~雅雅~Anna琪偷偷地買野上黎食~~食完~~等打鐘>悶<
~兩堂英文~唔知係米頭先玩攰咗. . 超眼訓~buT唔訓得- -''...應成咗呀siR)~''遺''有聽Mp3頂住....
但係聽聽下都訓着咗(失敗><)~訓咗一陣. . . 起返身同BEN-BEN傾咗陣計~就落堂lu-v-''
唉. . .放學要聽miSS胡訓話.\ /.(超煩lo'')
聽完廢話~就陪Anna琪上數增. . .上完就走~發覺數學有點兒進步(開心唷^V^). . .
行去搭車果陣~見到有車~米跑去對面上車囉~點知上到車俾個司機話~話我地危險~搞到我地超𤓓~
佢條友~上車果陣已經俾佢話過嫁啦~落車果陣仲要話我地會累已累人喎~(妖!!!好撚煩呀.\/.)
跟住Anna琪陪我去搭車~返屋企''
|