識左SYLVIA之後, 發覺原來呢個世界有好多野都好麻煩
我屋企人本身係好少出街果類人, 可能因為冇錢, 費事搵朋友[呢個係我老豆理論= ='''冇錢=冇朋友, 因為冇得出去同人一齊玩], 所以我都禁GE生活習慣...
但入IVE知左多, 開始諗自己以為中小學生活係點過[指番左黎屯門之後]
同WINCY, SYLVIA熟左之後, 先知真正生活係點, 雖然都好宅....
SYLVIA今晚令我知更多, 呢D先係正常社交生活???
我媽係正常人, 只係因為有屋企, 顧唔黎, 但我係唔係衰人老豆教壞曬呢??囧
不過好多野都覺得麻煩, 應該最大前提係冇錢[唔係冇, 係唔想用到山窮水盡, 本人係冇儲蓄人類= =]
唉......做番正常人唔係唔好, 但我唔慣= =
以上......
PS終於明呀媽果句屋企教育, 影響深遠GE意思, 本人係好好例子, 好似唔似, 似死人老豆= =
|