一個渺小的人everyday
悶係悶d~~ 但係點都會有時會有趣ge~~
抱着堅定的信念 努力向前進發
Everyday is a brand new day
chloeys
暱稱: 牛丸
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
處事有問題?? 態度有問...
好想縮番入自己個穀入...
正常社交生活???
看到終點了
生活圈子有誤?!
文章分類
全部 (1125)
"yume"...奇迹 (16)
呢喃呢語 (264)
東亞義工小記 (12)
發癲明星星說 (342)
未分類 (491)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
L'Arc∼en∼Ciel スペシャルオ
GANTZ
NEWSZERO・ブログパーツ
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1125
留言總數: 255
今日人氣: 2
累積人氣: 40033
站內搜尋
2010 年 10 月 19 日  星期二   晴天


正常社交生活??? 分類: 呢喃呢語

識左SYLVIA之後, 發覺原來呢個世界有好多野都好麻煩

我屋企人本身係好少出街果類人, 可能因為冇錢, 費事搵朋友[呢個係我老豆理論= ='''冇錢=冇朋友, 因為冇得出去同人一齊玩], 所以我都禁GE生活習慣...

但入IVE知左多, 開始諗自己以為中小學生活係點過[指番左黎屯門之後]

同WINCY, SYLVIA熟左之後, 先知真正生活係點, 雖然都好宅....

SYLVIA今晚令我知更多, 呢D先係正常社交生活???

我媽係正常人, 只係因為有屋企, 顧唔黎, 但我係唔係衰人老豆教壞曬呢??囧

不過好多野都覺得麻煩, 應該最大前提係冇錢[唔係冇, 係唔想用到山窮水盡, 本人係冇儲蓄人類= =]

唉......做番正常人唔係唔好, 但我唔慣= =

以上......

 

PS終於明呀媽果句屋企教育, 影響深遠GE意思, 本人係好好例子, 好似唔似, 似死人老豆= =






訪客留言 (返回 chloeys 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]